Asabi Kız

311 11 2
                                    

12. sınıf öğrencisiyim dersler çok sıkıcı dakka başı gırgır şamata olsun istiyorum arkadaş ortamım çok iyi sabah o nalet alarmla uyandım saat daha 6.30 du alarmım çalmasıyla annemin damla kalkkkkk artık demesi bir oldu yataktan zar zor olsada kalktım doğru banyoya giderek ufak bir duşla kendime gelip okul formalarını gitmiştim okul her ne kadar devlet okulu olsada disiplini yüksekti her ne kadar korksam da hocalardan en popüler kız bendim okulda tüm kızlar çekinirdi benden neyse. Evden çıktığımda saat 7.30 du kulaklığımı takıp okula doğru ilerlerken okulun bahçesinde BÜYÜK bir kalabalık vardı koşar adımlarla içeri girip ne olduğunu sordum hocalarla aram iyidi dışarda duran ali hocaya denk geldim ve hocam bu kalabalık ne ne oldu diye sordum hiç sorma damla okul yanmış oha bee ne güzel haber yaşadık desemde içimden hocam kim yaptı bunu şimdi ne olacak dedim siz dağılın ben gereken bilgiyi vericem diyip uzaklaştırdı bizi buda bizim işimize geldi ben ekrem nazlı Harun berkan cemre nurendam ece ile çok sıkı kardeştik okulun bahçesinden çıkıp bişeyler yaptıktan sonra evlere dağıldık annem gene döktürmüş sofra kurulup masada yemeğe başlarken anneme mesaj geldi damlaaaa bak bi kızım ne mesajı gelmiş mesaj atan ali hocayı merakla açıp okudum olamazzzz okulumuz tadilat olduğu için yeni okulda ders görcez olamaz ya.

SarılmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin