Pijama Partisi

489 44 32
                                    

Jiyong: Bütün grup üyeleri beni dikkatli dinlesin.

Jiyong: Bugün herkes ne işi varsa onu bırakıp benim evime gelecek.

Seungri: Neden hyung ?

Daesung: Aynen neden ?

Jiyong: Gelince görürsünüz

Taeyang: Kanka kötü birşey olmadı dimi ?

Jiyong: Hayır sadece gelin

Seungri: Tamam. Ben T.o.p hyung'u arıyayımda gelsin

Jiyong: Tamam

---------------------------------------------------------------------------------

bütün üyeler jiyong'un evine gitmek için hazırlanıyordu. Yarım saat sonra hepsi en sonunda hazırlanabilmişti. İlk olarak Daesung jiyong'un evine varmıştı sonra da T.o.p sonra da Seungri ondan sonrada Taeyang. Bütün üyeler jiyong'un evine toplanabilmişti.

"E, jiyong niye hepimizi çağırdın ?" Diye sordu T.o.p

"Pijama partisi için !!!" Dedi Jiyong ve herkese pijama verdi. Bütün üyeler hala ne olduğunu anlamamıştı.

"Hyung pijama partisi kızlar için değilmi ?" Diye sordu Seungri

"Nedenmiş ? Erkeklerde pijama partisi yapabilir." dedi jiyong ve ekledi

" Hadi, çabuk giyinin salaklar !" dedi ve üyeleri bir odaya sürükledi.

"Ne yani birliktemi giyinicez ?" dedi T.o.p

"Evet hyung" dedi seungri ve göz kırptı.

"Kafanı kırarım senin pis sapık ! Sen git tuvalette giyin." dedi T.o.p ve Seungriyi tuvalete kilitledi. Seungri kapının arkasından cırladı.

"İmdat! Kurtarın beni ! Yetişin komşular!!"

"Biz giyinene kadar orda kalsın" Dedi T.o.p jiyong'a. Jiyong güldü ve tamam anlamında kafasını salladı.

T.o.p herkes giyindikten sonra Seungriyi tuvaletten çıkarmak için tuvalete gitti ve kapıyı açtı. Seungri kafası klozet kapağında ayakları yerde uyuyordu.

"Seungri ? Öldünmü ?" Dedi T.o.p ve seungriyi dürttü. Seungri yerinden sıçradı.

"Ah, Sabah oldumu ?" diye sordu Seungri poposunu kaşırken.

"6 dakikadır uyuyorsun salak." Dedi T.o.p ve Seungriyi oturma odasına sürükledi.

"Ya hyung ! Niye sürüklüyorsun !" dedi seungri ve Daesung'un bacağına yattı.

"Noluyor ?" dedi Jiyong

"Tuvalette uyumuş zavallım" diye alay geçti T.o.p

"Cidden uyudunmu Seungri ?" diye sordu Daesung

"Evet " Dedi Seungri

"Tamam. Şey pijama partisinde neler yapılır ?" Diye sordu jiyong.

"Uyunur" dedi Seungri

BIGBANG WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin