~1

80 2 0
                                    

18 Yıl Önce...

Özel bir hastanede doğum yapan Atasoy ailesinin ikiz evlatları olur.Bu arada çocuğu olmayan Gülen ailesi de tüp bebek yaptıracaklardır ve randevu almaya gelirler hastaneye.Zeynep hanım bebeğinin olmasını çok istiyordur.Tüp bebek tedavisini yaptırabilmek içinde yıllarca çalışıp para biriktirmiştir.Fakat kocası çok paragöz bir adam olduğu için tüp bebek yaptırmaya karşıdır.Karısına o kadar dil dökmesine rağmen karısı kocasını reddeder..
Zeynep hanım hastane koridorunda sıra beklerken Emin beyde duvara yaslanmış bir eli kafasında bir eli cebinde karısını nasıl vazgeçireceğini düşünür.Bu sırada koridorun başında ikiz bebekle gelen hemşireyi farkeder ve peşinden gider.Hemşire bebekleri bebek odasına koyar ve gider.Emin bey kapıda görevli olmadığını görünce hemen bebeklerden birini alır ve karısına kaş göz işareti yapıp dışarıya çıkmasını ister.Karısı hastaneden çıkınca ikisi birlikte kaçarlar.
Atasoy ailesi heryerde kızlarını arar,polise haber verir fakat hiçbir yerde kızlarını bulamazlar.Gülen ailesinde ise Zeynep hanım her ne kadar bir çocuk kaçırdıkları için huzursuz olsa bile yine de bir çocuğu olduğu için mutludur.

~

8 Yıl Önce...

Atasoy ailesi her ne kadar üzgün olsada kızlarının yokluğunu oğlu ve kızıyla gidermeye çalışırlar.Gülen ailesi ise paramparçadır.Zeynep hanım iki ay önce ölmüş,Sude babasının şiddetine dayanamayıp evden kaçmıştır.Şimdi ise bir hafta önce onu sokakta soğuktan donmak üzereyken bulan Vural amcasıgille yaşamaya başlamıştır.Vural amcasının bir oğlu ve karısı vardır.Vural amcasının oğlu ve karısı Sude'yi sevmişlerdir.Sude'de artık onların kızı gibidir.
-Vural Doruk bir Holding sahibidir.

~

Şimdiki Zaman...

Buse gece arkadaşı Özgül'le birlikte bara giderler fakat Özgül'ün işi çıktığı için gitmek zorunda kalır.Buse'de alkolü fazla kaçırıp sarhoş olur.
Sude'de o gece bara gider.Ne tesadüf ki ikiside aynı bardadırlar.Sude 'de arkadaşı Elif'le gelmiştir bara.Hemen sarhoş olduğunu bildiği için alkol almaz...
Buse çılgınca dans ederken bir erkek,daha doğrusu bir meteor kolundan çekelemeye başlar Buse'yi çıkışa geldiklerinde Çınar"Sude ben sana fazla alkol alma demedim mi?"Buse sarhoşluğun verdiği etkiyle anormal bir şekilde konuşarak"Neee benim adıım Sudee değil Busee.Hem ayrıjaaaa ben seni tanımıyoruuum."
"Peki öyle olsun ama şimdi doğru eve gidiyoruz."Buse çapkınca gülerek(O nasıl oluyorsa)
"Napıjaaz evdeee?"Çınar Buse'nin bu dediğine gülerken Buse Çınar'ı sert bir şekilde öpmeye başlar Çınar nefes nefese konuşur"Sude ne yapıyosun?"
Fakat bir cevap alamaz çünkü Buse Çınar'ın omzunda sızar.
Çınar Buse'yi kucağına alır ve arabasına doğru götürür.Buse'yi arka koltuğa yatırır ve arabayı eve doğru sürer.
Sude Elif'le barın kapısının önünde vedalaşır ve bir taksiye atlayıp eve gelir.Çok yorgun olduğu için kıyafetlerini dahi değiştirmeden koltukta uyuya kalır.Çınar sabah koltukta uyuyan Sude'yi görünce şaşırır fakat işe geç kaldığı için aceleyle evden çıkar.-Çınar'ın ailesi tatildedir.-
Sude uyandığında kıyafetlerini değiştirmediği için odasına kıyafetlerini değiştirmeye gider.Odanın kapısını açınca ne görsün.BİR ADET SUDE DAHA...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öbür YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin