Medyada Çağla
Alarmın beni tiksindiren sesiyle kalktım. Daha doğrusu çalıştım . Saati ararken tabii ki kendimi yerde buldum."Hayyy böyle işin ben varya ."
" Çağla kızım yinemi düştün kaç oldu bu? "
"Geliyorum anne "
Üstümü giyinerek aynanın karşısına geçtim . Öyle süslü kızlar gibi yüzümü boya kutusuna çevirecek halim yoktu.
Gözüme kalem çekip saçlarımın omuzlarıma inmesine izin verdim. Spor ayakkabılarımı da giydikten sonra hazırım.
Merdivenlerden sekerek aşağı annemin yanına indim. Ağzıma bir parça peynir attıktan sonra ;"Anne ben çıkıyorum. "
"Kahvaltı yapmadan nereye böyle ?"
"Aç değilim annecim hem okulun ilk gününde geç kalmak istemem"
"Öyle olsun dikkatli ol bak "
"Tamam"Ben hani olur ya sesiz tipli ve gizemli tipler onlardanım işte daha önce sanırım en yakın arkadaşım ya da öyle bir şeyim olmadı . Bana hep ucube gibi baktılar.
Otobüs durağına geldiğimde kulaklıklarımı çıkarıp rastgele bir müzik açtım . Beni rahatlatan şeylerden biri de bu müzik dinlemek .
Gece pek fazla uyuyamamıştım . Neden bilmiyorum o yüzden planım otobüste arkalarda bir yer bulup kestirmekti .Otobüs geldiğinde hemen arkalarda yer var mı diye göz gezdirdim. Evet, bir tane boş yer vardı . Hemen gidip o boş yere oturdum . Cama yaslanarak kendimi uykunun narin ellerine bıraktım .
Birinin bana seslendiğini duydum. Ama kendi isimimle değil. Biri bana TEYZE diyordu !" Teyze Teyze kalk hadi bak geldik . "
Karşımda benim yaşlarımda yakışıklı düzeltiyorum çok yakışıklı bir erkek .
" Ne teyzesi yaa kafan iyi mı?"
" Sen benim kafayı bırakta ben seni kaldırmasam sen bi 6 ay uyurdun . "" Uff tamam be neyse ya ben okula geç kalacağım izin verirsen geçmek istiyorum . "
Hiçbir şey demeden önümden çekildi . Otobüsten inerken tebessüm etmeden duramadım . Evet karşımda yeni bir okul ve yeni insanlar
Sınıfımı bulmak için baya çaba harcadım . En sonunda sınıfa girdiğimde derin bir nefes aldım . Arkalarda bir yerde tekli bir sıra vardı , bunun için şükrederek hemen yerimi aldım . Sınıfta benden başka sıraların üstünde oturan mini etekli ve makyajdan yüzleri boya küpüne dönmüş birkaç kız arada bir bana bakarak kendi aralarında bir şeyler fısıldıyor sonra da kahkaha atarak gülüyorlardı . Açıkçası ne düşündükleri pek umrumda değildi . Ben bu düşüncelerle cebelleşirken hocamız çoktan sınıfa girmişti. Dersler normal geçti Sıra öğle yemeğine gelince yemeğimi yiyip dikkat çekmeyecek bir yere oturdum.
Kendi halimde tabağımdaki yemeklerimi yemekleri yiyordum . Birinin masaya vurmasıyla irkildim . Bu sınıfta gördüğüm kızlardı . Hah bi siz eksiktiniz süperr .
"Sen şu okula yeni gelen öğrenci grubundansın değil mi ? "
Olumlu anlamında başımı salladım .
"Pek konuşkan birisi değilsin herhalde , görüşeceğiz. "
...............................MERHABAAA BU İLK BÖLÜM EVET BIRAZ KISA OLDU . CUNKU OKUNUR MU BILEMEDIM . DESTEGINIZI BEKLIYORUM . VOTE VE YORUM YAPIN LUTFEN IYI VEYA KÖTÜ HAKARET OLMASIN HER TURLU YORUMA AÇIĞIM . SIMDIDEN TESEKKURLERRRRR :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yudum Mutluluk
Teen FictionArkadaşım yoktu , sevgilim yoktu Sadece annem ve derslerim . Annem ve babam ben 3 yaşındayken ayrıdılar. Babam nerede derseniz hiçbir fikrim yok . Yeni yazıldığım okul umarım bana uğurlu gelir . TEK İSTEDİĞİM BİRAZ MUTLU OLABİLMEK ...