'Oh fijn! Ik hoop dat we hele goede vriendinnen worden!' Zegt Alyssa.
'Ik moet weer gaan. Volgende les.' 'Ja duh, ik ook!' Zegt Kate dan. Samen lopen ze naar de les.Dan gaat de bel. Kate kijkt op haar horloge. 14:21.
Na school loopt Kate in haar eentje naar huis. Op straat loopt een meisje met hele donkerbruine haren.
Het meisje kijkt achter zich. 'Is dat niet...' Denkt Kate. 'Maar dat is Zoe!' Zoe is haar beste vriendin van vroeger. Ze was verhuisd maar nu woont ze blijkbaar weer hier. Kate rent achter haar aan. Zoe steekt net de straat over.
'Zoe!!' Roept Kate. Zoe gaat stilstaan en kijkt om zich heen. Dan komt er een auto aangereden. Het meisje achter het stuur zit druk op haar telefoon.
Zoe blijft stilstaan. Dan ziet ze Kate. 'Kate!' Roept ze terwijl ze zwaai... BANG
De auto knalt bovenop Zoe. 'Nee!' Roept Kate. Iedereen komt naar Zoe toegelopen. Kate steekt haar hand uit. 'Nee, laat haar me...'
'Huh? Waar... Huh?! Ik sta weer voor de school. Kate kijkt op haar horloge.
Weer precies 14:21. 'Zoe!' Denkt Kate. Kate rent zo snel ze kan naar de plek waar Zoe werd aangereden. Zoe loopt weer precies op dezelfde plek.KEUZE:
A: Zoe even vooruit laten lopen en wachten tot ze over de weg is.
B: naar haar toe rennen en haar tegenhoudenIk hoop dat jullie dit een heel leuk deel vonden weer. Ik denk dat de vervolgen op beide keuzes goed zullen aflopen maar dat komt later nog wel!
Vergeet geen reactie achter te laten met jouw keuze!!
JE LEEST
Tijdreizen - jouw keus, jouw lot
RandomDit gaat over Kate van den Hoeven. Jij mag bepalen hoe haar leven gaat... Wees voorzichtig...