...Soarta...

111 3 0
                                    

       ...pai ,da...asta e subiectul care mi-a venit în minte acum... Bun, cred ca toți aveți în minte o idee cât de cât clară asupra semnificației acestui cuvânt ,deci nu trebuie să vin cu diferite replici clasice de genul "Ce este soarta?" ,"Ce înseamnă ..." prostii din acestea...
       Pentru mine oamenii se împart în mai multe categorii: cei care cred în soartă, cei care cred în noroc și ginion (adică totul e întâmplător) și cei care nu fac diferență dintre cele două. Locul în care fiecare va clasați depinde doar de cum vedeți voi viața. Eu n-am să va zic niciodată ca un lucru e bun sau rău. Voi singuri trebuie să luați deciziile. De fiecare dată când vi se zice ca un lucru e bun sau rău, nu-l luați ca atare. Ganditiva mereu pentru voi ce semnifică.
Cel mai controversat și ușor de înțeles exemplu este religia. La școală sau la liceu vi se oferă informații din acest domeniu. Bine în multe cazuri vi se impune să credeți în ele dar voi nu va lăsați influențați. Ascultați tot ce vi se spune, nu refuzați nimic, iar acasa sau un loc al vostru unde va simțiți în liniște, relaxați, ganditi-va la ce ați aflat azi și decideți: e bine sau nu? Desigur răspunsul trebuie foarte mult și inteligent gândit.

Ăăă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum