Yağmurlu bir sabahtı ve odanın duvarlarından adeta kasvet akıyordu. Size kısaca odayı tanıtmam gerekirse; içinde bir masa, bir dolap ve bir yatak vardı ancak en önemlisi onlarca bilgisayar ve etrafa saçılmış binlerce kağıt vardı. Masa bir pencerenin önüne yerleştirilmişti ve güzel bir bahçeye bakıyordu. Tam dışarıdan bir patlama sesi geldiğinde yataktan biri fırladı. Kumral saçları vardı ve bir az topluydu, gülmediği zamanlarda çok ciddi görünürdü, belki de bir az korkutucu, ama güldüğü vakit içinizi bir mutluluk ele geçirirdi. Elini masasında dolaştırdı ve sonunda gözlüklerini buldu .
Bir az sinirli gibiydi çünkü uykusu bölünmüştü. Laptopunu aldı ve beş dakika sonra odasına biri geldi " Yine mi Max ? Çabuk düzelt şunu ! " diye bağırdı. Gelen Max 'in en yakın arkadaşı Benjamin'di ama bazen Max ' i çok sinir ediyordu ve inanın bana Max ' i sinirlendirmek istemezdiniz , ama Max bağırmadı sadece " O zaman şu aptal makineni sabahın beşinde çalıştırma !" dedi. Benjamin' in " Birincisi aptal değil ve ikincisi saat beş değil on iki ." demesiyle Max yataktan fırladı , bir laptop ve bir çanta alıp koşarak odadan çıktı . On dakika sonra Benjamin onun yanına geldiğinde eşyalarını topluyordu bile .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
Science FictionMax yaşayan en zeki insanlardan biri olmasına karşın hayattan zevk alamıyordu. Bu yüzden bir çıkış yolu arayışına girdi. Sonunda bir tane bulduğundaysa ...