Fakt super! Nechal ma tu! Zaviedol ma v podstate dotoho a vykašľal sana mňa ! Prečo som sa oňho bála keď ma zradil? Bolo mi do plaču. Otvorili sa dvere a vošlo pár chalanov s tým že Paťo zdrhol ale že mňa si nechajú. Celé dva týždne ma nikto nehladal (rodičia si mysleli že som bola na byte a v škole keďže od mesta kde som mala školu to bol kus . im to odpúšťam pretože to nemali ako zistiť)
Partia n to tiež kašlala no najviac ma zradil Paťo. Stratil moju dôveru keď spravil toto. Celé dva týždne som tu a slúžim.ako boxovacie vreco alebo preťahovací panák. Tak veľmi mi to prišlo ľúto. Raz v noci za mnou prišiel nejaký chalan . Zamkol dvere a odviazal ma. Videla som že sa trápi. Všímala som si ho celý prvý týždeň . prvé dva dni bol v pohode prišlo mi to tak . No v stredu , štvrtok a piatok bol nejaký čudný , smutný. V tú noc čo prišiel bola myslím sobota. Usmial sa na mňa . Bol to dokonalý úsmev . Hlboké modré oči však skrývali smutok. Blond vlasy vyčesané dohora nevyzerali zle. Prehrabol sa v nich. Bolo to ..aaach bože on bol tak krásny.
Sadol si vedľa mňa a oslovil ma. Ako vedel moje meno?!
Niečo mi tu nesedí.
Sklonil hlavu dole . Chcela som mu pomôcť aby sa netrápil . Je to divné ale za celý ten týždeň pozorovania som si všimla že keď som bola ako boxovacie vreco , neublížil mi . Dobre udieral ako ostatný ale tesne predomnou zastal a vyzeralo to že skutočne udiera . Ani jedna modrina na mojom tele nebola od neho. Noo ale teraz k téme. "Vieš Paťo" začal týmito slovami...
"On nieje ten čo si myslíš. Ten chuj.. No nwm ako začať. ... Klamal ti . Vo všetkom. Ten byt je môj ,tie garáže sú moje a ten vlk... Ten vlk je jedného starého pána ktorý je zo spojení z celou svorkou a tento vlk príde ku každemu u ktorého cíti jedlo od tohoto pána a tento starý pán je môj dedko. Tu si preto , pretože nesplatil dlh , v mojom byte prespával týždeň pretože som bol preč , už som vynenil zámok od bytu aj od garáží. Nechal ťa tu aby sme mu dali pokoj . "
Hh tak predsa ma zradil
...pomyslím si a počúvam ďalej
"To o tom byte je pravda ale v tom zmysle že ide o mňa ...ak teda rozumieš ako to myslím."
Po líci mi ztiekla slza..
Všimol si to a silno ma objal.
Jeho vôňa bola fakt dobrá!
Ja: prečo mi to hovoríš?
On: nechcem aby si si robila falošné nádeje že teraz príde a bude tvoj záchranca
Ja: takže predsa zradil
On: mrzí ma to ..takže koniecJa: čo? P p počkaj počkaj ty myslíš ža on a ja?
On: no a nieje to tak?
Ja: nie poznala som ho chvíľu
On: hh a za tú chvíľu ti stihol povedať také kktiny až ...,
Ja: prečo si smutný?
Zostal trochu v šoku nwm či preto že som tak rýchlo odbočila od témy alebo preto že som si to všimla.
Po chvíli začal rozprávať veľmi zvláštne alebo skôr o vei zvláštnych veciach.
Zozprával o vlkoch , o prírode , o voľnosti v lese , o ich hierarchii . Nechápala som prečo to hovorí no vlci ma vždy fascinovali tak som pozorne počúvala. Toto ma fakt zaujímalo , o vlkoch rozprával akoby k nim patril. Čo to trepen vráťme sa späť do reality! Chalan čo patrí k vlkom to iste. ... Ok späť k rozprávaniu. Bolo to tak skutočné.
Chytil ma za ruku a pozrel do očí. Znova ma objal , cítila som ako sa trasie a počula ako mu bije srdce.
Bol tak studený. Zo strachom v očiach som sa naňho pozrela. Povedal aby som sa nebála , vraj to bude v pohode. Len m poprosil aby som pri ňom zostala nech sa tam stane čokoľvek že ak zostanem pri ňom a budem pokojná , bude pokojný aj on a všetko záleží na mojej reakcii. Ukľudnila som sa pretože mi pravdepodobne nič iné nezostávalo.
Dobre . doplo mi že paťo zobral jeho príbeh a "prepísal" ho po svojom. To logicky znamená že tento záhadný chalan je díler a momentálne sa s ním niečo dejr , to niečo musí súvisieť s vlkmi. Ale čo?
Čo ? To sa dozviete v ďalšej časti príbehu :) ja len dúfam že sa vám aspoň trochu páči to , čo som doteraz napísala :) vote by potešili
DU LIEST GERADE
Stratený
RomantikPríbeh o dievčati ktoré pomohlo chlapcovi z depresie...neskôr zistilo že sa na seba namotali a nikto ich nedokáže pochopiť