Ο Χάρι ξύπνησε απότομα από αυτόν τον εφιάλτη. Αλλά ήταν ανακουφισμενος που δεν του πονουσε το σημάδι.
Άκουσε βήματα έξω από την πόρτα και εμφανίστηκε ο κ.Ουέσλι με ένα ποτήρι που είχε μέσα ένα κόκκινο υγρό. Μάλλον είχε φτιάξει το σκελετοδυναμωτικο στο υπουργείο και ήρθε για να του το δώσει.
«Ω, Χάρι συγνώμη αν σε ξυπνησα απλώς είναι έτοιμο. Μου το έδωσε ένας από το υπουργείο επειδή τον ρώτησα που μπορώ να βρω τα υλικά. Και έτσι μου έδωσε λίγο από το δικό του. Ορίστε, πιες.» και το έδωσε στον Χάρι που τι ήπιε μονορουφι. Ήταν τόσο καυτό που μωρφασε.
«Χάρι είσαι καλα;». Ο Χάρι μόνο καλά δεν ήταν. Όλο του τι σώμα είχε κοκκινησει, ένιωθε τα σωθικά του να καίγονται, και έτρεμε ανεξέλεγκτα. «Για δώσε μου το ποτήρι σου» είπε ο κ.Ουέσλι, το πήρε και μυρισε το εσωτερικό του. Μετά πήρε μια έκφραση φόβου και έκπληξης και έτρεξε κοντά στον Χάρι «Μην ανησηχεις, θα σε κάνουμε καλά. Μόλι, έλα γρήγορα!» φωναξε με αποτέλεσμα να ξυπνήσει τον Τζορτζ.
«Τζορτζ πήγαινε κάτω τώρα»
"Μα γιατί; Τι έπαθε ο Χάρι;!»
αλλά δεν πρόλαβε να πει τίποτα άλλο γιατί ο κ. Ουέσλι τον έσπρωξε έξω. Την ίδια στιγμή έφτασε η κ. Ουέσλι«Άρθουρ, τι γίνεται εδώ; Χάρι;!»
«Μολι, αυτό δεν είναι σκελετοδυναμωτικο, είναι δηλητήριο!» είπε αυτός και σήκωσε τον Χάρι όρθιο, που είχε διπλωθει στα δύο από τον πόνο, και είπε «Θα τον πάω στον άγιο Μάνγκο. Εσύ μείνε εδώ.» και διαχτινηστηκε μαζί με τον Χάρι. Εμφανίστηκαν στο ταμείο του αγίου Μάνγκο.«Πού είναι ο όροφος δηλητηριασεων;» είπε ανυπομονα ο κ.Ουέσλι.
«Στον 5ο όροφο» είπε βαριεστημενα η ταμιας και αυτός με τον Χάρι μπήκαν σε ένα από τα ασανσέρ.Ο Χάρι δυσκολευοταν να αναπνευσει όταν ένας θεραπευτής τους οδήγησε σε έναν θάλαμο του νοσοκομείου. Ο Χάρι αφέθηκε στις κινήσεις των θεραπευτών και μέσα σε 5 λεπτά άρχισαν να του δίνουν διάφορα φίλτρα με περίεργες γεύσεις, άλλα καυτερά, άλλα κρύα και όταν ήπιε το τελευταίο, μάλλον θα ήταν υπνωτικό αφού κοιμήθηκε σε έναν ύπνο χωρίς όνειρα. Σίγουρα γιατί θα επακολουθούσαν χειρότερα.
Το αλλο πρωί ξύπνησε στον θάλαμο ολομόναχος. Το δέρμα του είχε πάψει πια να είναι κόκκινο και είχε πάρει ένα κάπως σκούρο ροζ χρώμα.
Αμέσως μετά συνηδητοποιησε ποσό πολύ πονουσε σε όλο του το σώμα, μόνο που τελικά του είχαν φτιάξει τον αστράγαλο. Ανασαινε ακόμα με δυσκολία αλλά ήταν κάπως καλύτερα. Ήταν ζωντανός και είχε γλιτώσει για αλλά μια φορά από θανάσιμο κίνδυνο.
YOU ARE READING
Harry Potter And The Mirror Of Erised [Greek] (edited)
FanfictionΟ Χάρι, ο Ρον, η Ερμιόνη και οι φίλοι τους, έπειτα από το 7ο έτος που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν εξαιτίας της κυριαρχίας του Βόλντεμορτ, επιστρέφουν στο Χόγκουαρτς με σκοπό έναν καινούριο χρόνο μαθημάτων για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό...