Part-0

525 11 3
                                    

" O adamla ders çalışmak istemediğimi sana söyledim anne .Ç-A-L-I-Ş-M-A-Y-A-C-A-Ğ-I-M ! "

" Tanrı aşkına ben senin annenim ! Bana bağıramazsın ! Şimdi çeneni kapa ve kalem defterini alıp yola çık ! HEMEN ! "

   Aimee bazen annesine gerçekten katlanamıyordu . Matematiği sevmemesi asıl nedendi işte  . Hoşuna giden bir ders değildi ve gerçekten onun için çok zordu .

Sıkılarak ayağa kalktı ve masanın üzerinde olan matematik kitabı ile defterini aldı .

Bütün yaz ona ders verecek olan sevgili öğretmeni Luke Hemmings , Aimee'nin üç sokak altımızdaki büyük sitelerden birinde oturuyordu . Oldukça büyük bir site olan Flora sitesindeki evlerin güzel olduğunu biliyordu . Güzel bir eve git ve matematik işle , ne güzeldi ama !

Üzerinde göbeği açık bırakan beyaz kısa bir tişört ve altında pileli bir etek vardı . Güzel görünmesine gerek yoktu . Nasılsa yaşlı bir adamın yanına gidiyordu.

  Yani , herhalde yaşlıdır . Kaç yaşında olabilirdi ki ?

Sonunda sitenin önüne geldiğinde , saat akşam sekize geliyordu . Çünkü annesinin çalışmalarına göre çocuklar akşamları daha çok çalışırlarmış . Ona 16 yaşında olmanın çocuk olmadığını anlatmaya çalışmıştı ama pek başarılı olamadı .

Kapı açıldığında takım elbiseli biri ona Aimee Crowe olup olmadığımı sordu ve sonra Aimee'yi 8 numaralı binaya götürdü .

Kapı ziline bastı ve kapının açılmasını bekledi .

Sarışın çıtırı gördüğü anda matematikle iyi anlaşabileceğini düşündü .

-



Şu an Calum'u aldatmış gibi hissediyorum

Aynı Aimee değil

Ama iyi Aimee

Biraz yollu Aimee

Slut Aimee 😎

kissmybook

Be Naked When I Come Home // Luke HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin