Herkesin bir hayat felsefesi vardır değil mi? En azından benim bir felsefem var... 'Dün dünde kalmıştır.' Aslına bakarsanız benim felsefem bu cümle üzerine bir kaç düşünce ekleyerek düşünmeye başlarken ortaya çıktı. Şuan kurduğum cümlenin ne kadar fiyasko olduğunun farkına vardıysanız ki varmışsınızdır ne demek istediğimi anladınız diye düşünüyorum.
Şu düşünceme gelecek olursak felsefemle birleştirirsek kuracağım cümle şu: Hatandan ders almadığın sürece dün dünde kalmaz. Yani sizcede öyle değil mi? Birisi çıksın hata yapsın ve dünde kalınca dün dünde kaldı diyip yoluna devam mı etsin? Bence hata yapıldığı zaman ders alınmadığı sürece o hatalar sizi kovalamalı ve her gün geçtikçe 'dün'ler peşinizi bırakmamalı. Buna kendim de dahil. Ve ben Çisil Taşdemir olarak bu felsefenin sonuna kadar hakkını vereceğim.
Sadece bir felsefem var diyipte geçmeyeceğim. En azından bu yeni hayatımda böyle olacak. Çevremde hatalara yer vermeyeceğim. Hata yapan olursa o hatayı dünde bırakmayacağım ve hatasını anlamasını sağlayacağım. Artık insanlara karşı daha açık görüşlü olup doğru bildiğimi yapacağım ve çevremdiki her şeyin beni parçalamasına izin vermeyeceğim. Ne kadar kırılgan, çegingen olsam da, ne kadar söylemek isteyipte sırf karşımdaki üzülmesin diye kendimi üzmüşlüğüm varsa artık bunları saklamayacağım. İnsanlar beni kandırdıklarını düşünseler de aslında hep yakalandıklarının farkında değillerdi. Bunu bile bile artık kimseyle ilişkimi sürdürmeyeceğim. Çünkü ne zaman bunlar olsa ne zaman bu durumlara düşsem kırılan taraf ben oluyorum. Görüyorum ki dost dediklerin bile senden faydalanmaya çalışıyor. Seni asosyalleştirebiliyor. Bu yüzden yeni hayatıma yani üniversite hayatıma tamamen değişmiş olarak başlayacağım. Artık kırılan taraf değil gerektiğinde kıran taraf olacağım ama yanlış anlamayın amacım bilerek başkalarını üzmek değil sadece hayatımdan yalanları uzak tutmak ve ders almalarını sağlamak. Bu belki çok kolay olmayacak benim için ama sonuna kadar gitmeye hazırım. Tabi bu yolda kimlerle karşılaşacağım hangi yolları nasıl aşacağım da bir başka konu. Acaba başarabilecek miyim? Peki bu yolda kimler bana yardımcı olacak? Kimler bana karşı gelecek? Kısacası hoşgeldin yeni hayatım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım "Hoş Geldin"
RomanceÇisil Taşdemir lise hayatı boyunca yaşadığı kırgınlıkların, aldatmacaların hep farkındadır. İster aşk hayatında ister dost bildiklerinde isterse aile hayatında. Fakat bu farkındalıklarını asla dile getirememiş bir kız... Her şeyi içinde yaşamış ama...