Bau masakan someone yang mampu menaikkan nafsu makan. Ni tak lain tak bukan D.o hyungla ni, bebel Kai teman bilik D.o.
D.o seorang yang amat rajin yang bisa mengalahkan perempuan. Even perempuan melayu pun belum tentu boleh kalahkan D.o.
'Yahh D.o hyung masak ape hari ni?' Sergah Kai dengan muka busuknya.
'Ouhh.. tak masak pape pun. Just ddeobeokki dengan nasi goreng kimchi' ujar D o sambil bersihkan dapur akibat 'kerja' dia.
'Wahhhh... sedapnyeeee' Kai terus mengambil kegemarannya dan menyuap terus ke dalam mulut.
'Yahhhh... Kim Jong In !!! Panggil hyung-hyung kamu dulu baru makan. Ishh dia ni tak ingat orang betul' marah D.o.
Jangan ingat D.o ni lembut, dalam lembut dia ni ade je garangnye. Sebab tula die digelarkan........ Satansoo. Hahaaha XD
SKIP
Di supermarket
The answer is you
My answer is youLagu Promise kedengaran di supermarket Do berada.
Famous jugak grup aku ni, bisik Do.
Grup? La... Do ni idolkahh? Hahahaa.. sorryla readers semuanya. Btw Do ni ni idol terkenal di Korea. Nama grup dia EXO.
Booo??!! EXO ??!!!! Yahhhh grup tu paling hot kot sekarang ni. Dengan ahli diorang yang manly + cool + handsome + melting habis. Okey balik ke story ai ye.
Sedang Do memilih sayur kubis untuk buat kimchi, dirinya yang comel itu secara tak sengaja berlanggar dengan seseorang.
Bukkk!!
'Aduhhhh.' Ngomel Do sambil menggosok bahagiannya yang sakit.
'Aduhh mak aihh. Ni yang buat aku bengang ni. Apehal jalan tak pandang orang!! Dahla pendekk!!! Padanla tak nampka orang main langgar je!!! Huhh!! ' tengking yeoja yang berlanggar dengan Do tadi.
Whatt??!! My hasbend kena tengkingg?? I kennotla Do T_T..
Btw nantikan kesudahan apa yang akan Do lakukan. Adakah Do akan menengking balik ataupun terus blah macam tak de papr berlaku?? Nantikan sambungannya
Vote and comment ....
YOU ARE READING
LOVE YOU MR.DO [EXO D.O] (HIATUS)
FanfictionAku takkan pernah suka or jatuh cinta dengan kau !!! Pendekkk!!! - Eunji Hahahaha.... We'll see. Aku akan buatkan kau jatuh cinta dengan aku. By hook or by crook!! - D.o