*Yeayyy authornim kembali dgn nafas baru... Btw authornim nak exam ni jumaat ni.. wish me luck yr.. nah authornim lanje stu chap utk readers yg disayangi 😘
'Gilala si BangKai ni. Nasib baik takde sasaeng yang tu keberadaan kite ni. Kalau tak memang lunyai aku kerjakn si Itam ni.' marah si maknae, Sehun.
'Heeeee mian' kata Kai sambil tersengih ke arah hyung hyungnya.
'Dahla jom balek. Semua da kenyang kan ? Tak kenyang lagi tak tau la aku korng ni perut ape. Makan tadi mesti tak baca bismillah semua ni. Bla bla bla' bising da Suho ni. Kalah nenek aku bhai dia ni.
💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨
Sejak peristiwa di kedai jjajjamyeon, DO seperti dihantui bayang Eunji. Dalam diam DO dilamun first love. Perghhhhh URI burning hantu jatuh Cinta bhaiii
Sampaila satu hari DO terserempak dengan Eunji.
'Chogiyooo agashii.' tegur DO. Padahal da tau tu Eunji. (Taktik lmala Kyungsoo =_=)
'Ahhh nae ? Kauuu ??!! Kuajaqqq pnye mata bulat !! Keluar sudah bahasa utara aku !' jerit Eunji. Mana taknya tetiba ade orang bisik di sebelah telinganya sedangkan dari tadi die cuma sendirian. Rupa rupanya si mta bulat ni ha.
Kalau aku ade garfu dah lama aku cungkil biji mata tu. Dok lihat lihat aku dah kenapa ? Taula aku ni lawa, getus Eunji.
Author :Mak aihjj hang ni perasan nak mampuihhhhla. Nak ak
potong gaji hang ??'Aduhhh kau ni tak bole ke kalu satu hri tak jerit ?? Ishhh bole pekak aku kalu mcm ni setiap hari ?' ujr DO smbil mengusap telingnya.
'Erkk wait ? Setiap hari ?? Kau stalk aku ke ? Maigaddd ke kau tangkap cintan dengan aku ? Seriously En. DO ?'
'Tak de maknala ak nak tangkap cintun dengan kau kalau perangai kalah jantan ni. Eiiii mintak dijauhkan la weyy. Simpang malaikat 44.'
Padahal dalam hati suka bak hang gituu. Aihhh mulut kata lain hati kata lain.
'Em tumpang tanya awak berdua ni pasangan kekasih ke ? Kalau ye marilah tangkap gamba sebagai kenangan di kedai kami.' ujr promoter gambar dengan gembira.
'KAMI BUKAN PASANGAN KEKASIH !! ' ujr DO dan Eunji serentk.
'ouhhh yeke ?? Saya mintk maaf ye. Saya ingatkan awak berdua ni couple sebab nampak serasi sangat. Maafkn saya ye' ujar promoter dengan muka still maintain senyum.
Die buat iklan gigi ke hape ? Taula gigi tu putih, getus DO.
YOU ARE READING
LOVE YOU MR.DO [EXO D.O] (HIATUS)
FanfictionAku takkan pernah suka or jatuh cinta dengan kau !!! Pendekkk!!! - Eunji Hahahaha.... We'll see. Aku akan buatkan kau jatuh cinta dengan aku. By hook or by crook!! - D.o