Nu puteam sa cred ca e posibil!Era ceva uimitor!Am cmat-o pe Antonia ca sa ma simt mai bine.Dar era si mai rau.Eram la restaurant in timp ce Alex si Sandra erau acolo.Nu mai aveam pofta de mancare.Am sunat-o pe Alesia si a zis ca ei doi s-au despartit.Eram si mai suparata.A trebuit sa plecam pentru ca incepea SEARA SALSA.Aveau voie doar copii peste 11 si Sandra avea voie pentru ca unchiul ei lucra acolo.Desi Antonia avea 16 eu aveam 10 si nu aveam voie.Trebuia sa am acordul parintilor iar mama si tata lucrau pana tarziu.Antonia a vnit cu mine.Era ciudat ca nu a vrut sa ramana mai ales ca Brandon era acolo.Ei erau colegi de clasa banca si prieteni foarte buni.
Sambata:
-CE E?DE CE M-AI TREZIT ANTO ASA DE REPEDE SAMBATA E DEABEA ORA 10!!!
-E ZIUA TA!!!!!!!!!Eram atat de ocupata cu astea incat am si uitat ca e ziua mea.
-Ziua mea a fost anul trecut!!!
-E 2015!
-Pai la multi ani mie!
-Le sun pe fete sa mergem la un restaurant.Sa il sun si pe David?
David e cel mai bun prieten al meu ne cunoastem decand avem 1 an fiecare.
-Da,absolut.
-Pai da-mi nr. lui!
Am mers la restaurant.In seara asta era petrecere disco .Am avut voie pentru ca era pana la 34 de ani.Ne-am distrat.
Luni la scoala toata lumea mea urat la multi ani.Eram foarte bucuroasa.
-Cand o sa iti tii ziua la scoala?
-Maine!
Marti:
Am adus suc sprite si cioco si multe alte lucruri delicioase.