Anunt!

31 5 1
                                    


În primul rând vreau să spun ca sunt alături de voi , de cei care și-au pierdut o persoană dragă în iadul de la Colectiv.

Îmi pare sincer rău , credeți-ma! Mie îmi pasă .. Am plâns ... Cunoșteam persoane...

46 de morți , iar numărul crește pe zi ce trece.

Câte persoane trebuie să mai moară ca să schimbam ceva în țara asta?

Eram fană trupei , cred ca mulți sunteți.

Au rămas o amintire , o urma , o revoluție ce o să rămână în istorie .. O TRAGEDIE.

Ființe de vârste fragede care și-au luat prea devreme rămas bun de la viață... Copiii ca mine , ca tine , s-au dus. Îngeri cu aripile arse .

"Ard îngerii în spitale ,
Dracii dansează în catedrale"

Rip Colectiv.

CE SE INTAMPLA CU ROMÂNIA?

HAI SA FACEM O SCHIMBARE LUME !

Și în încheiere vreau să mai spun doar că ... De ce?

De ce ? De ce ? De ce?

De ce au plecat prea repede dintre noi?

Acele persoane minunate aveau o viață înainte.

De ce a trebuit să se întâmple asta să FACEM O SCHIMBARE în țară?

Doar noi avem catedrale de aur , iar spitale "Nada"

Și de ce uni fac mișto de persoanele care au murit în moduri tragice?

Uni chiar sunt bătuți la cap ... Doar să se gândească cum era dacă ar fii fost acolo , cum era dacă priveau masacrul , dacă ardeau , mirosul cumplit , imaginile îngrozitoare sau dacă era un părinte care și-a lăsat copilul la distracție , iar apoi el s-a întors mort.

Și ...

Odihniți-va-n pace , îngeri cu aripile arse...

Și ce frumos ca oamenii care reprezintă binele , nu dau nume , părintele (din Biserică , nu ca mamă , tată) nici macar nu-i interesează și zic că a fost bine că au ars deoarece erau "sataniști". Da , și mie îmi vine să-mi dau o palmă.

Stai așa ca nu am terminat.

Un " părinte " nu a vrut să accepte să înmormânteze un tânăr de 15 ani care a murit în Colectiv deoarece familia lui nu avea bani . Pe bune?

Ce părere aveți , nu ca e foarte frumos gestul lui? *se simte sarcasmul* . Arzi în flăcări om îmbrăcat în negru.






Ask FnafUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum