Volám sa Elisabeth Stark mám 18 rokov a mojím otcom je miliardár Anthony Stark. Ale obidvaja nevedieme len také obyčajné životy ( no také obyčajné ako miliardári môžu viesť) ako ostatný, pretože patríme do tímu najsilnejších superhrdinov na svete. Ale o tom neskôr. Najprv vám chcem povedať čo sa stalo ešte predtým než som prišla k otcovi. Áno nebola som s ním odjakživa.
Asi pred 19- timi rokmi, než som sa narodila. Moja mama a otec sa stretli na nejakej udalosti neviem presne akej, ale jednalo sa tam o biológii. Mama tam robila prednášku, lebo bola biologička a otec no kde by on chýbal. Takže sa tam zoznámili. Otcovi sa mama strašne páčila, komu by nie bola nádherná, mohla mať koho by chcela. Dosť sa spolu rozprávali a hlavne strašne veľa toho vypili. Potom spolu išli na otcovu izbu a ďalej asi hovoriť nemusím. Od toho dňa sa už nikdy nevideli, prečo aj otec nikdy nebol na nejaké závesky. Som rada, že teraz už taký nie je.
Neskôr na to som sa narodila ja. Mama o tom v tedy otcovi nič nepovedala, chcela sa o mňa postarať sama. Boli sme spolu veľmi šťastné nič nám nechýbalo, ale keď som mala 6 rokov stalo sa niečo veľmi divné. Kúsok od nášho domu spadol meteorit, teda aspoň som si to myslela. Mama práve vtedy nebola doma, tak som to išla preskúmať. V obrovskom kráteri bol maličký kameň. Bol celý červený. Mala som strašnú chuť sa ho dotknúť. Vôbec neviem prečo. Rozum mi síce hovoril, aby som to nespravila ale nedalo sa odolať. Rozum začal jančiť ale srdce mi bilo strašne rýchlo. Dotkla som sa ho. Potom si pamätám iba tmu nič viac.
Zobudila som sa v nemocnici mama stála vedľa mňa. Vôbec som Netušila čo sa mi stalo. " odpadla si Elis." povie mi mala. "Pamätáš si čo sa stalo" " Nie iba ten červený kameň." odpoviem jej. "Kameň? Aký kameň? No to je jedno neboj sa, zajtra By ťa mali pustiť. "
Ďalej som nič neriešila, bola som v presvedčený že sa Mi to iba celé zdalo. Lenže sa mi niečo stalo. Neviem presne čo ale od tedy som nebola taká ako pred tým. Ten kameň niečo so mnou spravil. Mala som schopnosti. Napr. Telekinezu, ovládanie živlov atď. Musela som to pred všetkými tajiť. Mama kvôli mne opustila prácu. Učila som sa ovládať svoje schopnosti ale bolo to dosť ťažké. Keby nie je mama tak potom neviem.
Všetko bolo znovu super. A ako to býva nič netrvá večne, tak ani toto. Bolo mi 14, keď mamu zrazilo auto. V tedy som bola úplne na dne. Bola moja jediná rodina. Až na otca, ale o nom som nevedela.
Predtým ako mama zomrela napísala list, ktorý sa mal odoslať, keby sa jej niečo stane. Bol adresovaný Tonymu Starkovi. Hovorila mu v ňom o Mne a prosila ho nech sa o mňa postará. Najprv tomu neveril, však kto by aj, hoci kto môže povedať že má dieťa s miliardárom. Všetko si o mne zistil. Dokonca spravil testy otcovstva. Netuším Síce odkiaľ zobral moju DNA a radšej to ani nechcem vedieť.
Nakoniec si ma adoptoval. Dosť rýchlo sme si obidvaja na toho druhého zvykli. Povedala som mu aj o mojich schopnostiach, pomáhal mi ich utajovať. Ale ani tu nebolo všetko najlepšie. Otca chcel zabiť jeho Dobrý kamarát. Uniesli ho. Držali ho aby im vyrobil zbraň, ale on si Vyrobil tú najlepšiu zbraň tzv. IRON MAN. Zachraňoval svet, stal sa superhrdinom. Začal chodiť s Peper Pottsovu, ktorá bola asi prvá s ktorou to myslel vážne. Do toho všetkého sa pridal aj S.H.I.E.L.D.. Zistili čo dokáže otec ale aj čo dokážem ja. Otec bol pozvaný do projektu AVENGERS, kde sa spolu stretli najsilnejší superhrdinovia sveta. Patria tam tiež Captain America, Black Widow, Thor, Hulk a Hawkeye. Týto zachránili svet pred mimozemšťanmi a vypočítavým Lokim. Každý z nich potom išiel vlastnou cestou, nie však na dlho.
YOU ARE READING
Iron manova dcéra
FanfictionPríbeh je o 18 ročnej Elisabeth Stark, ktorá je dcéra miliardára Tonyho Starka, ktorý je tiež známi ako Iron man. Nie je však obyčajná. Je iná ako napríklad jej otec, pretože dokáže veci, ktoré ostatný ľudia nedokážu. Pridá sa k slávnemu týmu aveng...