"Počkať, ako to myslíš obidvaja? Moja dcéra nepatrí do tímu a ani nikdy nebude." povie otec nahnevane a ja sa na neho prekvapene pozriem.
" Otec mám 18, som dospelá a ja sa sama rozhodnem či chcem byť v tíme alebo nie." poviem mu s nahnevaným výrazom.
Prečo ma stále berie ako decko?
" Elis ja viem že si už 'dospelá' " povie to tak ako keby sa mi vysmial " no nechcem aby sa ty niečo stalo. Byť Avengerom neznamená iba zachraňovať ľudí, ale byť oboznámený s tým, že nie vždy s toho vyjdeme živí. Vieš predsa čo sa stalo v New Yorku s tým portálom a že som tam skoro..." nedopovedal, no mne aj Márii došlo čo chce povedať.
O New Yorku strašne nerád hovorí. Cítil sa v tedy tak strašne bezmocný, ale nikdy to neprizná, však je to Tony Stark, čo iné čakať.
" Otec ale ja nie som ty, som dosť silná a Mária by neprišla pre obidvoch, keby sa nestalo niečo strašné. Môžete ma potrebovať." poviem mu. A on sa na mňa iba pozrie tým jeho vyčítavým pohľadom.
" Ale nemôžeš mi zaručiť, že sa ty nič nestane.." preruším ho.
" To ani ty nie!" poviem už s nervami v koncoch.
" Môžeš spraviť čo len chceš, ale ja som sa už rozhodla a za tým si stojím." otec už radšej nič nehovorí, pretože vie, že keď sa pre niečo rozhodnem už mi to nikto nevyhovorí.
" Nechcem vás vyrušovať v tej vašej 'debate'..." skončí nám Mária do reči.
" To nič mi už sme tak či tak skončili." poviem a pozriem na otca vyčítavým pohľadom on mi ho iba odpláca.
Zrazu príde znovu 'výťahom' nejaká osoba. Už viem prečo ho otec tak neznáša. Hocikto si sem len tak môže prísť. Tá osoba má dosť vážny pohľad. Pozerá sa na nás a ja s otcom si iba vymieňame nechápavé pohľady.
" Čo Tu len tak stojíte, za chvíľu prídu ostatný." povie nakoniec Nick Fury.
" Aký ostatný?" povie otec.
" Agentka Hillová vy ste im to nepovedali? Aká bola dohoda, že ich na všetko pripravíte a oni potom len prídu."
" Prepáčte pane, ale nedostala som sa k slovu. Dosť dlho sa dohadovali."
" To nič, tak to musíme vybaviť teraz." povie Fury a znovu sa pozrie na nás. " Za chvíľu prídu Avengers, musím vám všetkým niečo povedať."
" Počkať ty si myslíš, že prídeš do môjho domu len tak a oznámiš mi, že sem prídu Avengers?"
" Tento dom nepatrí len tebe, odkedy je na tejto budove to veľké A. Je to predsa základňa Avengers, nie. Teda aspoň sám si to tak tvrdil." povie Fury a pozrie jedným okom na otca.
" Však dobre, len rád viem dopredu, že niekto príde. Vy viete teda ničiť zábavu. A mimochodom prečo chcete do týmu Elis? Nie je na to pripravená." hovorí otec a pri tom sa nahnevane pozerá na Furyho. Ako to myslí, že nie som pripravená. Už ma tým vážne hnevá.
" Ona nie je pripravená alebo ty? Stark, ale ona je plnoletá a môže za seba rozhodovať sama. A bez nej to nezvládneme." hneď ako to Fury dokončil som sa na neho usmiala. Konečne padli rozumné slová
" Viete čo, dobre ako chcete. Však Elis uvidíš aké to je byť hrdinom a potom budeš hovoriť ako som ty dobre hovoril." povie otec a prepaľuje ma pohľadom. Ale ja sa tak či tak usmievam, lebo to znamená že môžem byť v tíme.
Zas sa otvoria dvere od výťahu a tam stoja oni, teda aspoň väčšina. Nebol medzi nimi Thor. No už tu je, priletel doslova priletel. Ostatný ktorý tam stoja vojdu dnu aj s Thorom, pozrú sa na mňa a len sa usmievajú.
" Avengers privítajte novú členku v tíme. Toto je Elis."povie Fury. tiež sa na nich s úsmevom pozerám. Kuknem na otca ale ten ma ignoruje, je vidieť, že je na mňa naozaj nahnevaný. Však jeho to prejde, keď mu dokážem, že sem patrím. Ale teraz mi to je úplne jedno, pretože som v tíme Avengers.
أنت تقرأ
Iron manova dcéra
أدب الهواةPríbeh je o 18 ročnej Elisabeth Stark, ktorá je dcéra miliardára Tonyho Starka, ktorý je tiež známi ako Iron man. Nie je však obyčajná. Je iná ako napríklad jej otec, pretože dokáže veci, ktoré ostatný ľudia nedokážu. Pridá sa k slávnemu týmu aveng...