Bab 4 ♥

9 1 0
                                    

Diary,

She looks cute when laughing.

She looks beautiful when crying...

Her Name is .........................Hana, Kim Hana.


-D.O-

D.O tersenyum gembira kerana dapat menghasilkan sebuah diary yang tak pernah ditulis olehnya. "Dyo-ahh" panggil seseorang dalam keadaan mabuk. "Hish! Kai-ahh! Busuk betul mulut kau," Marah D.O dengan nada 'jerit'. "be Relaxlah.. aku terlebih minum jer.... Hahaha" Sekali lagi bau busuk itu menusuk ke hidung D.O, lantas dia menolak Kai masuk kedalam tandas dan mencuci muntahnya yang sedikit keluar.


Keesokannya disekolah, Hana berjalan menuju ke perkarangan dewan. Dia bertugas diDewan hari ini. "Hana-sshi" panggil seseorang. Kelihatan D.O melambai-lambaikan tangannya lalu menghampirinya. "Aw...awak buat apa dekat sini..."

"saja... nak melawat awak" Kata D.O dengan selamba. Hana mengutip sampah yang berada di sekeliling dewan, Kasihan pula D.O dengan Hana yang terbongkok-bongkok mengutip sampah diatas dewan. "boleh saya tolong?" soal D.O. "ha?... e...erm..."


Selesai bertugas diDewan, Hana kembali semula ke kelas. Kelihatan Hana tidak menghiraukan D.O, lantas D.O menarik tangannya. "W...wae?"

"Wait me" kata D.O sambil memandang anak mata Hana dengan tajam. "n...nae arasso.."


Hana sudah pun berada didepan kelas 3Orihalc. D.O melepaskan pegangannya itu. "Take care.." satu suara kecil berbisik ditelinga Hana. Lalu D.O pun menuju ke kelas 6Tropica. 'Take care too...' desis Hana. Hana berpalingkan badannya untuk memasuki kelas, kelihatan ramai pelajar 3Orihalc melihat situasi tadi. "Whoa..."



UnavailableWhere stories live. Discover now