3.Bölüm

12 6 1
                                    

Ege de bizim serwisteymis neredeyse yarı yıl tatili gelicekti ama ben bunu yeni fark ettim!0! Gözlerim sürekli onun üstündeydi servisten indikten sonra Şeyma sırıtarak "sen o çocuğa âşık sın demi" dedi nasil oldu bilmiyorum ama ben birden "EWET" dedim.

Sonra okula gidip Şebnemin yanına gittim bana "çok önemli şeyler oldu duyunca kulaklarına inanamicaksın"dedi heycanla "ne" dedim oda sırıtarak başladı "ege bana ben seni sewiyorum dedi" ege ona öyle birşey demiş olamaz yani kıza bir bakıyorum bıyık desen babaminkinden çok boy desen 1 karış yani egeyle birlikte gezseler ege'nin kızı sanarlar o derece yani bende Şebneme dönüp sinsice sırıtarak "iyi bende gidip şu egeyi bi tebrik edim" ne fenayim ya birden panikledi "yok ya ne gereği war şimdi utanir mutanir" Bende "Şebnem ne kadar Yalancısın sen" dedim ve yanından uzaklaşıp masal ın yanına gittim ve herseyi anlattım oda ege'nin kankisi mert i sewiyorMuş bune amk nereye baksam @$k...


Birlikte ege lerin sınıfının oradaki banka oturduk ege de yanımızdaki banka oturdu sonra arkadaşları geldi "kalk hadi top oyniyak lan" dediler mal mi bunlar biz ne güzel birbirimize yakındık sonra oynamaya başladılar topları bizim bankin altına kaçtı ege ayagima sert bir tekme attı "napiyosun sen malmisin be"
dedim kaşlarimi çatarak "ben değilim ama sen olabilirsin" dedi sırıtarak "ne gülüyorsun" "ayı gördüm"
"Aynayami baktın?" dedim kappak mert araya girdi "git belanı başka yerde ara" masal hemen atladı "ne oluyor tabi boş buldunuz meydanı iki kişi laf atın kıza" ah be masal sanki beni düşündüğünmü war tek derdim mert pisliiiiiiiik mert gözlerini kısarak "sen karışmasanA" dedi "karisirsam ne olacak"
"Çokmu merak ettin" "ewet"
Masala doğru yaklaştı we dudaklarına yapıştı masal ona sert bir tokat attı yanağına 5 parmak izi çıktı lavaboya doğru hızla yürüdük masal ağladı masalı kiskanmistim aslında
Ne diyorum ben ya kendine gel kumsal...











CCXXVIIIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin