#13

71 7 3
                                    

Ce este scris ingrosat este ce gandeam eu.

Azi,ora 12:13,ora de engleza(din nou):
Se plimba profa printre randuri,si statea in dreptul celei de-a doua banci.Ridica colegul din prima banca mana si,nu stiu cum,o loveste pe profa in spate(s-a auzit de parca ar fi aruncat cineva un bolovan de la etajul doi al scolii:)))) ).Imediat se intoarce profa:
-Ba,tu esti idiot?Mi-ai dat un pumn in spate de am simtit ca imi ies plamanii!Uite,nici nu mai pot sa respir!Sa mori tu,atunci cum mai vorbesti,ai?Prin urechi?Doamne fereste,te-a pus dracu' sa-mi dai una in spate!Mda,eventual l-a si posedat un demon,stii...
Se duce profa le catedra si incepe sa ne faca predica:
-Doamne,in viata mea n-am mai vazut asa clasa!Asa copii,frate,sunt minuni!Pai da' stiam si noi ca suntem "spesal".Sunteti clasa pe care o urasc cel mai mult!A intrat Satana in mine cand v-am ales!Si probabil. n-a mai vrut sa iasa,nu-i asa?Aoleu,cred ca o sa chem salvarea!Ma duc la cabinet si,daca e ceva,chiar o sa chem salvarea!No,da haida sa chemam direct morga!*poker face*.O sa o rog pe diriginta sa va scada la toti nota la purtare!

Uite asa,a ajuns clasa noastra extrem de cunoscuta in scoala.Mai intai am facut de 2 ori scandal la demisol,unde aveam inainte sala,apoi ne-am urcat in podul scolii,unde se presupunea ca nu avem voie,iar acum aproape am bagat o profa in spital:)))))Ce naiba,suntem de-abia a 6-a:))

Colegii mei idiotiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum