CMBP

71 6 0
                                    

Aylin pov
Când m-am desprins din sărut , iam dat o palma de toată frumusețea ,cu toate ca mia plăcut sărutul , dar prea mult tupeu. Serios nu ne cunoaștem nici de 2 ore și el deja mă saruta?de unde atâta tupeu?
Eu: niciodată sa nu mai faci asta, după ce am terminat de spus cuvintele am ieșit din clădire și mam îndreptat spre parcarea scolii de unde miam luat mașină și am plecat spre casa.

***

Ajunsa acasă , mam dus repede în camera mea și miam auncat geanta pe  unde am apucat ca după acea sa mă trântesc în patul meu moale și pufos de culoare alb și roz :)))....acum vorbesc prin rime :). Cu toate ca as mai fi vrut sa stau în pat , dar trebuia sa îmi fac un dus rece ca sa mă mai liniștesc. Mam îndreptat spre baia mea mare de culoare roz pal . Ăm da , culoarea mea preferat e roz pal :))...nu mă criticați sunt fata :).
După un des rece de 10.minute am ieșit din cabina de dus și miam înfășurat corpul intrun prosop pufos de culoare ....(tobele va rog)....da ați ghicit roz :)),am ieșit din baie și mam îndreptat spre șifonier din care am luat o lenjerie curata de culoare alba,peste care am luat o pereche de pantaloni scurți de casa și un maiou larg, după care mam aruncat în pat și miam închis ochii așteptând sa merg în lumea viselor.

***

-Alarma tâmpită! Zic eu pe jumătate adormita,îmi intand mana spre noptiera ca sa opresc alarma , când o găsesc o iau și o arunc în perete,după care mă trezesc bosumflata, când sa mă duc spre baie sa îmi fac rutina , telefonul începe sa sune,oftez și mă îndrept spre telefon , îl iau în mana și îmi apare un zâmbet când văd pe ecran scriis numele celei mai bune prietene ale mele...raspund:

-Ce face CMBP? Zic eu cu un zâmbet pe fata chiar dacă știu ca bu mă vede
- Ce sa facă. ..a sunat-o pe cea mai frumoasa persoana din lume! Sune ea.
- Awww ce drăguț !
-doar ca ea nu raspunde așa ca team sunat pe tine Aylin!...După ce am auzit ce a spus mam bosumflat chiar dacă știu ca nu mă vede iar ea în început sa rada
-nu e amuzant. Zi de ce mai sunat ?
-Pai am vrut sa Îți spun că directoarea a spus ca azi nu se face prima ora așa ca mă gândeam sa ieșim la o cafea,a da scuze , tu nu știai pentru ca nu știu din motiv ai plecat acasă înainte de ultima ora și nu ai stat sa asculți discursul directoarei!
-Ce?...și tu nu puteai sa zici mai devreme sa nu mă mai trezească alarma aia afurisita .
-nu e vina mea ca nu ai răspuns la mesaje ...în fine sa lasam ăsta,mișcați fundul ăla bombat al tău mai repede și vino la Starbucks-ul de la mall. ..acestea fiind spune CMBP a închis telefonul . Eu ne având cum sa mai comentez am mers spre baia unde miam făcut rutina zilnica +dus :).
După ce am ieșit din dus mam îndreptat spre șifonier de unde mai ales o lenjerie curat de culoare alb și un sutien tot de aceeași culoare.Mam îmbrăcat (media) , am coborât de unde miam luat cheile de la Range Rover-ul meu Auriu și am plecat spre Starbucks.

_________________%%
Sper sa va placa cest capitol !

Scuzați întârzierea doar ca aveam de gând sa nu mai continui aceasta carte dar mam razgandit:)
Sper sa va placa!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 10, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Băiatul cu ochii verziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum