1.5

387 17 0
                                    

Gledam v Maryane in njene objokane oči. Obe sva v dnevni sobi in ne veva točno kaj se dogaja. Maryane joče,a jaz sem mirna. Moj čas jokanja še pride. Ella in David sta imela nesrečo. Ella ni preživela in David je še vedno v komi. Nisem pripravljena na to. Nisem si mislila,da bo ta dan prišel tako hitro. Kaj se bo zgodilo z nama? Čas je za moj plan B,ki ga nimam. Če David ne preživi,bova spet šli skozi vse kar sva že preživeli,nova družina,še več stresa. Vse bo preveč zakomplicirano. Tega ne smeva dopustiti. Mislim,da bova šli v Ameriko. Šli bova h najini pravi družini. Še vedno pa ne vem kako naj bi iz Candena v Južni Avstraliji prišli v Ameriko. Nimam toliko denarja. Se mi zdi. "Maryane nehaj jokati,najino življenje se šele začenja!" Stečem po stopnicah v svojo sobo in na posteljo stresem vse prihranke,moje in Maryine,ves denar,ki je v hiši. Za enosmerno letalsko karto bo dovolj,vendar kam potem? Ker je bil David še vedno v komi in v kritičnem stanju,so nama zdravniki povedali,da tudi če se zbudi v roku enega tedna,ga domov nebo še najmanj en mesec. Recimo,da si če greva delat obe,Maryane in jaz,lahko zasluživa nekaj denarja za silo. Lahko bi prodali stare stvari in stvari,ki jih ne rabiva več. Maryane je prišla v sobo. "Kaj se pa greš?" me je začudeno vprašala,ko je zagledala denar. "Rešujem naju." Mary še vedno ni bilo nič jasno. "Čakaj. Kam pa misliš,da greva?" mi je skoraj prebrala misli. "Ne moreva ostati tu.Lahko bi razumela." Strah me je,da nebo želela iti. "Saj razumem. In kaj bo če se David zbudi?" O tem niti sama nisem razmišljala. "Najbrž se ne bo,saj veš kaj so rekli zdravniki. Če se ne zbudi v dveh tednih bodo...odnehali."  Pogledala sem jo,da vidim če je z njo vse vredu. Bila je mirna. "Torej,kakšen je tvoj načrt?" Bila sem presenečena,da je vse skupaj tako dobro sprejela. "Ta začetek,rabiva več denarja." "Bova delelali? Jaz imam še nekaj denarja od poletne službe." Odšla je v svojo sobo in prinesla še nekaj svojih prihrankov,ki jih je skrivala v posodi. "Zaenkrat se morava osredotočit na to,da dobiva čim več denarja. Delali bova,prodali razne stvari,ki jih ne rabiva več in na vse načine probali zaslužiti čim več denarja. S tem se bova ukvarjali,dokler nebo čas,da odideva." Maryane je premišljevala. "Kam pa greva?" je vprašala radovedno. "V Ameriko." Mary me je pogledala kot,da sem padla z lune. "Kam?!"

Zastrupljena mladina - The poisoned youthNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ