Klokka er 6:00. Etter å ha dratt meg selv opp av senga å inn på badet, ser jeg meg i speilet og det er ikke et bra syn... Jeg ser nemlig ikke ut! Jeg bestemmer meg for å dusje. Etter jeg er ferdig å dusje kler jeg på meg en vinrød croptop , et par shorts (med hull i ofc) og en grå cardigan. Så sminker jeg meg å løper ned trappa for å spise frokost. Akkurat i dag følte jeg for å lage en veldig sånn "inspo" frokost. Så jeg lagde belgiske vafler og smoothie, NAM! Etter jeg hadde spist kyttet jeg bare håret i en "dott", dro med meg det gråe skjerfet mitt å gikk til skolen.
Ja så dere lurer sikkert på hvem jeg er. Jeg heter da altså Jenny. Jeg er 15 år å går i 10. Jeg er veldig turnfreak!
Tilbake til skolen. Jo altså da jeg kom til skolen ble jeg møtt av min beste venninne Thea. Vi er veldig "close", nesten som søstre. Og pluss at vi er de fineste jentene på skolen. Ikke for å skryte (men det er sant).
Så dere vil kanskje vite litt mer om Thea. Thea er like gammel som meg (altså 15). Hun har lyst langt hår (sånn som meg) og går også på turn. Vi går i samme klasse (heldigvis) og hun er rett og slett GOALS!Skoledagen besto for det meste av BLA BLA BLA... Jeg kjedet meg hele dagen og gledet meg til og komme hjem. Da jeg kom hjem måtte jeg gjøre lekser. Jeg tenkte for meg selv "lekser burde ikke vært lov". Altså jeg haater skolen. Alle fag suger og jeg er dårlig i alle fag så det henger ganske bra sammen. Thea er ikke så mye bedre enn meg akkurat... Vi er de som slenger boka i veggen å banner til lærerene... Ikke så rart jeg fikk 2 anmerkninger bare i dag... Jaja back to the case (skrives sikkert ikke sånn men hvem bryr seg). Da jeg ble ferdig med leksene var klokka elleve. Jeg gikk ned å spiste å la meg etter det.
Sorry for litt kort del💔 men håper dere liker denne boka❤️ jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å fortsette på min andre bok "Summerbitches" men vi får se❤️