PRISON 1

11 0 0
                                    


Seni bu okulda istemiyorum , defol git!

Siz şimdi neler olduğunu merak ediyorsunuzdur, anlatıyorum o zaman iyi dinleyin. Ben özel okuldayım , Evet bildiniz ! Zengin züppelerin bulunduğu yer,burda hocalar müdürler,insanlar her zaman zenginin yanında duruyor , çünkü neden? Paraları var onların, neyse bana işte 3 götü kalkık kız sataştı, bende hayırdır yavrum dedim ve devamı zaten saniyeler içerisinde gerçekleşti,saç baş tekme tokat kızı dövdüm,ve kendimi ve o götü kalkığı müdürün odasında buldum. Hani size demiştim ya Müdürlerde zenginlerin tarafında diye yine öyle oldu ve müdür beni okuldan attı , yukarıda "Seni bu okulda istemiyorum, defol git" cümleside bizim aptal müdürün bana söylediği son cümleydi.( özel okula bursla gidiyorum yani en azından gidiyordum)

-2 GÜN SONRA-

Annem gideceğim yeni okulun isminin yazılı olduğu zarfı bana doğru uzattı , bende zarfı aldım ve şok geçirdim en büyük düşmanım oradaydı ve aynı zamanda bu okulda , düşmanıma karşı resmen hizmet ediyorlardı , bu okulda tanıdığım teknik biri vardı oda bu kızdı , beni yeni okulumda gebertirler, ama bu geçirdigim şoku pek belli etmedim çünkü, annemin benden ve bu yeni okulumdan belli başlı istekleri vede umudu vardı , annemin umudunu kırmak istemiyordum ama benim bu okula her giderken herkesten helallik istemem gerekiyordu, o derece kötü bi kız bide aranan tiplerden......

Ilk bolum bu şekilde sevgili okurlarım,okulun ilk günü neler neler olcak , bir bilseniz .... neyse sizi seviyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PRISONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin