Üçüncü Bölüm

500 49 17
                                    

Harry kapıyı kapatıp salona doğru ilerlerken bilgisayarın başında ki Liam kafasını kaldırıp hevesle gelen kişiye baktı. Ona tamamen aykırı olan hareketlerle ayağa fırlayıp Harry'i kolundan çekerken, Harry onun iyi bir uyku çektiğini anlamıştı. Kendiside uzun bir süre bu kadar çok uyumamıştı.
"Neye bakıyorsun?" Liam'ın yanında ki sandalyeye oturduğunda bilgisayar ekranına eğilip ekranda yazılan uzun yazıya ve resime baktı. Harry ve Louis'nin sarılmış olduğu fotoğrafın altında, Larry Gerçek başlıklı uzun bir yazı vardı. Harry buna gülerken Liam biraz aşağı kayıp diğer resime baktı. Hayranların Larry konusunda ki ısrarları komik geliyordu. Evet Louis'yi çok seviyordu ve onunla vakit geçirmekten inanılmaz bir keyif alıyordu. Ancak bu onların sevgili olduklarını göstermezdi. Yanlızca çok yakın arkadaşıydı. Aynı kişinin paylaştığı bir fotoğrafta ise Liam ve Niall vardı. Liam Niall'ı kucağına almıştı ve Niall'da elinde ki mikrofona doğru şarkı söylüyordu. 1 hafta önce ki konserden olan bu fotoğrafın altına da Niam yazmış ve az öncekinin yarısı uzunluğunda bir yazı yazmıştı.

"Hayranların bloglarına bakıyorum. Bazıları bizi normal kızlarla yakıştırırken, bazıları böyle şeyler yapıyorlar. Hatta-" Önüne çıkan fotoğrafla susup sayfayı hızlıca aşağıya doğru kaydırdı.

Niall'ın başını shop'la çıplak bir adamın vücuduna yapıştırmışlardı. Ve adamın eli vücudunun heryerinde dolanıyordu. Gifti geçtikten sonra Liam gülerek kafasını iki yana salladı ve Harry'e baktı. Harry'de bu fotoğrada gülmek isterdi ancak Niall'ı bir an öyle düşünmek tüm algılarını kapatmıştı sanki. Sanırım bu tamamen en yakın arkadaşlarından birini bu şekilde görmenin şaşkınlığıydı. Ve bu kişinin gerçekten Niall olmaması bu şaşkınlığı yok saymıyordu maalesef.

"Hayranlarımız gerçekten sapık." Merdivenlerden gelen sesle Harry kafasını arkaya doğru çevirirken Liam Youtube'ye girip, bu sefer de videoları izlemek istiyordu.

"Günaydın Louis." Louis huysuz bir şekilde başını sallayıp mutfağa ilerlediğinde Harry'de oturduğu sandalyeden kalkıp peşinden gitti.

"İyi uyuyamadın herhalde." Bardağa doldurduğu suyu kafasına diktikten sonra başını salladı.

"Niall'ın yanındaydım. Tüm gece sayıklayıp durdu. Bir sorunu var gibi." Harry kaşlarını çatarken Liam'da kapıdan içeri girdi ve merakla konuştu.

"Ne sayıklıyordu?" Louis dudaklarını büzüp sırtını tezgaha yasladı.

"Anlayamadım. Uykusunda ağlıyordu. Uynadırmaya çalıştım ama kalkmadı." Liam'la Harry birbirine merakla bakarken mutfağın kapısında Niall belirdi.

"Telaşlanmayın. Ben iyiyim." Liam hızlıca arkasını dönüp Niall'ın çıplak gövdesine bakarken Niall belinde ki havluyu biraz yukarı çekerek sandalyelerden birine oturdu. Harry ise az önceki giftin aklına gelmesini engellemeye çalışıyordu. Ve, şu an ki görüntünün az öncekinden daha iyi olduğunu düşünmeyi derhal kesmeliydi. Gözlerini Niall'dan kaçırırken Liam, Niall'ın sandalyesinin başına elini koyarak kafasını Niall'a yaklaştırdı.

"Gözlerin kızarmış." Niall başını sallayıp alnına düşmüş ıslak saçlarını geriye ittirdi.

"Kötü bir kabus gördüm. Hepsi bu. Biliyorsunuz daha önceden de oluyordu." Harry gözlerini tekrar Niall'a çevirip doğru söyleyip söylemediğini anlamaya çalışıyordu.

"Pekala. O zaman hadi hep birlikte film izleyelim." Liam Niall'a inanmış gibiydi. Eski neşesi yerine gelirken hepimizden onay alınca daha da fazla sırıtmaya başlamıştı. Birlikte geçirdikleri böyle günlerden en çok Liam keyif alıyordu.

Niall'da her birinin yüzüne, -Louis'de fazlaca oyalanarak- baktıktan sonra bunu tek anlayan olarak Harry konuştu.

"Ne istiyorsun Niall?" Niall dudaklarını sarkıttıktan sonra ellerini çenesinin altında birleştirdi ve Harry'e bakarak konuşmaya başladı.

"Zayn'i de çağıralım mı?" Tek nefeste konuştuktan sonra gözlerini tedirgince Louis'ye çevirdi. Louis ise bu söylediğiyle ilgilenmiyormuş gibi görünerek mutfak camından dışarı bakıyordu. Sanırım bu onun kabullenme şekliydi. Niall'da böyle anlamış olacak ki sevinçle ellerini çırpıp masanın üzerinde duran Liam'ın telefonuna uzandı.

"Hey Zayn. Nasılsın?" Karşı taraftan gelen sesle yüzünde ki gülümseme silindi ve omzularını aşağı doğru indirdi. Harry'de hareketlerinden Zayn'nin ne demiş olacağını tahmin etmeye çalışıyordu.

"Tamam." Telefonu kapatıp, masanın üzerine koyduktan sonra zoraki olduğu belli bir şekilde gülümseyip ayağa kalktı. Harry gözlerini Niall'ın vücudunda gezdirirken, Louis böyle olacağını biliyordum dercesine Niall'a bakıyordu. Evet, bunu Niall'da biliyordu ama aralarında ki bağı koparmak istemiyordu işte.

"Ben üzerimi değiştireyim. Siz filmi seçin." Kırgın sesi kendini gösterirken Louis bile onun bu haline üzülümüştü. Zayn'nin gidişine en çok üzülen Niall olmuştu. Ve Zayn yine de onu kırmaya devam ediyordu. 3 ay öncesinde ki gibi.

Saçma ve sıkıcı bir bölümdü farkındayım. Okul çıkışlarında otobüsün rahatsız koltuklarında yazınca anca böyle oluyormuş herhalde. Her neyse lütfen yorum yapıp devam edip etmemem konusunda fikirlerinizi belirtin. Çünkü bu sıralar güzel yazamadığımı düşünüyorum. Ve bu yüzden hikayeyi silebilirim. Her neyse umarım beğenmişsinizdir. :D

Joker(Narry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin