,,Ahoj mami , trošku sa zdržím po škole ideme s babami von" volá Kat mame. ,, Ahoj dobre dávaj si na seba pozor a pozdrav Becky a Sáru a nebuď dlho" vykríkne mama. Ako si tak po ceste kráča stretne Davida. ,,Ahoj! kam sa chystáš?" zvolá David nadšene. ,,Ahoj, idem s Becky a Sárou na zmrzku." Katharine sa usmeje a pozre na Davida. ,, Môžem ísť s tebou? teda ak chceš" opýta sa David ,, Jasné že ano ved vieš že s tebou trávim čas rada" usmeje sa Kat a objíme Davida.
David je totiž Katharinin najlepší kamarát 3 roky, teda poznajú sa od malička ale nikdy sa spolu až tak moc nebavili. Keď už konečne dorazili na miesto kde sa mali stretnúť tak si sadli a začali sa rozprávať. Becky začala hovoriť o svojom frajerovi ,, Chcem vám oznámiť že mám chlapca, nechcela som to hovoriť ale chodíme spolu už 2 týždne" zvolala nadšene. Kat a Sára sa na seba pozreli a usmiali sa obe naraz povedali ,,tešíme sa s tebou, gratulujeme." Sára ma chlapca tiež, len kat sa tak zasnene pozerá a povie ,, musíte byť šťastné keď máte niekoho kto vás ľúbi" a usmeje sa. David ju objíme a povie ,, Kat neboj na každého raz príde, a ty nebuď smutná lebo ťa smutnú nechcem vidieť" Becky a Sara na neho pozerajú a súhlasia s ním.Kat si odbehne na WC a Becky so Sárou sa hneď pozrú na Davida ,,My to vieme!" usmeje sa Becky. David pozerá a nechápe ,, o čom to hovoríte?" ,,Vieš dobre, my sme si všimli že Kat nie je len obyčajná kamarátka ty ju máš rád viac a nezapieraj je to vidieť." David sa červená a nevie čo má povedať ,, áno máte pravdu ale jej to prosím nehovoríte sľúbte!" Becky a Sára sa pozrú na seba a povedia ,, sľubujeme." Zrazu Kat usmiata príde a pýta sa ,, čo sľubujete a prečo sa tak tvárite?" Becky rýchlo povie ,, To nič len sme sa rozprávali, nepôjdeme už?Je dosť hodín." všetci sa zdvihnú a idú. Po ceste sa rozdelia, len David vyprvadí Kat až domov. Už sú pri jej dome ,,Pôjdeš aj do vnútra?" pýta sa Kat. ,, Nie ponáhľam sa domov, mama ma už čaká" usmeje sa David. Objímu sa a David odíde.
Kat príde dá vedieť že je doma navečeria sa a ide do svojej izby. Vytiahne si denník a začne písať.
Milý denníček, dneska bol v pohode deň.Ale napriek tomu musím myslieť na to že sa cítim taká sama.Ja viem že mám Becky,Sáru a Davida ale ako by mi niečo chýbalo.Ale neviem naozaj čo to bude, uvidí sa zajtra určite mi bude lepšie.
uložila denníček a zaspala.....
YOU ARE READING
Navždy spolu ♡♡♡♡♡♡
RomanceToto je príbeh o peknom spoznaní a prekonaní veľa prekážok kvôli láske medzi Katharine (17) a Jackom (18). Nikto im to nebude priať... Ale aj na priek tomu spolu budú... menší úraz , strata pamäti... čo sa vlastne stane? Ako to bude?