Je utorok ráno a Kat sa chystá do školy, má dobrú náladu a teší sa na nový deň.Zíde dole po schodoch, ide do kuchyne. ,,Dobrééé rááno!" zakričí vysmiata Kat, rodičia sa jej odzdravia a idú pri stôl.Všetci sa pekne naraňajkujú a už tu zvoní David. Čaká Kat pred domom a idú spolu pre Becky a Sáru.Kat schmatne tašku a vybehne von. ,,Ahóóóój!!" objíme ho a usmieva sa. ,, Deje s niečo?" spýta sa David udivene. ,, Nie jasné že nie len mám proste dobrý deň, cítim že sa dnes stane niečo dobre." povie nadšene Kat. ,,Tak to som teda rád, že sa usmievaš" povie a usmeje sa na Kat. Ako tak idú o proti, už kráčajú Sára a Becky. Pozdravia sa a ponáhľajú sa do školy.
Konečne prišli do školy. Becky so Sárou išli na WC-ko a David si išiel kúpiť jesť. Kat išla do skrinky vybrať si učebnice a v tom.... boom!
,,Au dávaj pozor,kde pozeráš?!" vykríkne Katharine nahnevane. ,,Prepáč ale , nezbadal som ťa máš si dávať väčší pozor!" povie neznámi chlapec ,, Oh to nemyslíš vážne ty do mňa vrazíš a ja si mám dávať pozor!" povie nahnevaná Kat ,,Nemusíš sa rozčulovať a áno máš, však som sa ti ospravedlnil, trubka" povie pokojne chlapec. ,,Nemyslíš, že si nejaký drzí, čo si o sebe myslíš uff?!" povie Kat a odíde. Kráča pri bufet kde sa má stretnúť s Davidom a babami. Nahnevaná a vytočená sa zamyslí a stojí. ,, Haló Kat si tu? stalo sa niečo?" pýta sa Becky. Zamyslená Kat neodpovedá, David ju chytí a pomyká s ňou ,,oh prepáčte hovorili ste niečo, nejdeme už na hodinu zvonilo." povie Kat a vykročí rýchlim krokom. Nikto nič nepovie len sa obzerajú po sebe. Už sú v triede sadnú si do lavíc a pripravia veci na hodinu. V tom zazvoní a príde učiteľka do triedy. ,, Všetci prosím budte ticho chcem vám niečo oznámi! Chcem vám niekoho predstaviť, budete mať nového spolužiaka!" povedala usmiato, Kat sa zamyslela a dúfala že to nebude ten chalan s chodby. učiteľa skríkne ,,No poď sem a predstav sa nám" otvorili sa dvere a vstúpil chlapec. ,,Oh nie, len toto nie!" šepká si Kat ,,čo sa stalo?" pýta sa Sára, ktorá sedí vedľa Kat. ,,Nič Nič neskôr ti to poviem." povie Kat a pozerá. Zrazu príde blízko nich učiteľka a skríkne ,, Sára presadni si, budeš sedieť sama za to že sa rozprávate!" Sára si odsadne a už je radšej ticho. ,,Povedz nám niečo o sebe." pousmeje sa učiteľa a dá slovo chlapcovi. ,,Tak Ahojte volám sa Tom,prestúpil som na túto školu preto lebo rodičia dostali v tomto meste prácu, dúfam že zapadnem a že mi učenie pôjde" povie spokojne chlapec. Učiteľka mu podá žiacku a knižky a zrazu povie ,, Tom poď sem, od dnes budeš sedieť vedľa Katharine." Kat ostane zarazená a pomyslí si že horšie to už byť nemôže. Tom si sadne veľa Kat a povie ,,Zas ty , tak toto som nečakal, dúfam že sa tešíš." Kat sa zamračí a odvrkne ironicky ,,Tento deň nemôže byť lepší!" Zazvoní a Kat,David, Becky a Sára vyjdu na chodbu. ,, Tak a teraz nám pekne povedz čo sa stalo a prečo sa tváriš tak kysle!"
,,Nóóó viete keď som išla do skrinky...
YOU ARE READING
Navždy spolu ♡♡♡♡♡♡
RomanceToto je príbeh o peknom spoznaní a prekonaní veľa prekážok kvôli láske medzi Katharine (17) a Jackom (18). Nikto im to nebude priať... Ale aj na priek tomu spolu budú... menší úraz , strata pamäti... čo sa vlastne stane? Ako to bude?