sıradan bir gün

25 1 0
                                    

O gün okulun ilk günüydü ve ben halen daha hazır değildim bilirsiniz okulun ilk günlerinde cici kızlar diye adlandırdıgımız kokoşlar ya saçları düzlerler yada maşa yaparlar ama ben öyle degilim sacımı hemen salık bir topuz yaptım ve okula gitmek için hazırlandım hazırlandıktan sonra kapıya gelen servise bindim.

Servis okulun önüne gelince servisten inerken bir anda ayağım takıldı ve yere yıgıldım olay ile ilgili tek hatırladıgım şey havada uçuşum ve bana uzanan bir el vardı başımı kaldırdıgımda siyah saçlı çıtırmı çıtır bir çocuk vardı.

Teşekkur ettim ve uzattığı elini tuttum. Kalkdığımda etraftaki gulusmeleri aldiris etmeden direkmen okula dogru ilerledim.

Bana yardım eden kisinin adını bile bilmiyodum kendi kendime onu bulmalıyım dedim ve bu nu aklımın bir köşesine kaydettim.

Sınıftan iceri girdigimde hoca iceri girmisti bile hemen boş bir yere geçtim sonra kapı bir kez daha tıklandı ve içeri biri daha girdi bir dakika o siyah saç o kot gomlek yoksa o muydu yani bana elini uzatan çocuk.

Evet tamda tahmin ettigim gibi oydu hoca yerine geç diyince oda ne tesadüf o kadar boş yer varken benim yanima gelmişti. Geldiği gibi sıraya yaydığı koku ile kendini belli etti.

Ders başlamıştı. Dersin bitmesine yarım saat kala önume bir kağıt gelmisti ve o gondermisti okurken kalbim bi tuhaf oldu ve heycanlandim ama heycanlandıgımı belli etmemeye çalıştım.

karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin