27.09.2014

24 1 0
                                    

- Meraba
+ Meraba
Diye başlamıştık herşeye . 27.09.14 cumartesi günü saat 21.04 ü gösteriyordu .
- Napıyosun
+ Hiç nurla konuşuyodum sen napıyosun ?
diye devam etti konuşma .
Bu tarihten 2 sene önce bi kızla konuşmuştum en son o olmuştu , ondan sonra kimseyle konuşmamıştım ciddi olarak . O yüzdende bi kızla konuşmayı unutmuştum resmen . konuşamıyodum konu bulamıyordum bi yandanda çalışıyordum . Direk tıkanıp kalmıştım . Bişeyler sormasını istedim tanışmak için hakkımda merak ettiği bişeyler varmı gibisinden .
- Beni nerde gördün ?
mesajı gelince şaşırdım bi an  . Sonra ;
+ Facede gördüm cevabını verdim .
Ee o konuşamıyo ben konuşamıyom tıkanıp kaldık hemen 2 muhabette .
Ama  kızda hemen benden sıkılmıştı belliydi bu yani konuşamıyoduk çünkü ,  derken  beni Nur'a şikayet etmişti biz konuşamıyoruz diye .
Nurda gelip bana fırça atmıştı kız böle böle diyo diye konuşamıyomuşssunuz kanka konuş bişeyler sor falan biraz fikir vermişti . Ben şok oldum zaten nur öle deyince . Sulugöz bunu Nur'a yazarken bilmediği bişey vardı , nur benim kankam ve bu mesajı bana ileticekti .
Neyse mesaj bana geldi bile zaten , bende söledim nurdan gelen haberi beni Nur'a mı şikayet ettin gibisinden mesaj attım . şok oldu utandı bi yandanda .
- ya sanamı söyledi hemen diye cevap attı :)
Beklenmedik bişeydi onun için çünkü Nur' un bunu bana söyliyeceğini sanmıyodu  .  Derken ben çalışıyodum bu yüzdende rahat rahat mesaj atamıyodum . Soyledim calistigimi cikis saatimi falan o zaman devam edelim dedim anlayisla karsiladi . Sonra is cikisi yazdim tekrar 2 dakika konustuk bu defa kuzenimin motoruna bindim koye gelmek icin yine yazamadim yolda , derken köye gelmiştim ve sabaha sınav vardı ben kızla konuşuyodum daha, bi yandanda çok uykum vardı işin yorgunluğu falan derken söyledim kıza uyusamm olurmu diye yarın ki sınavdan bahsettim . Sınavı duyunca zaten anlayışla karşıladı uyudum başımı koyar koymaz .
Sabah oldu erkenden sınava gittik kuzenle . O bi okula ben bi okula . Kıza mesaj bile atamamıştım sınav dolayısıyla telefonu eve bırakmıştım . Sınava girdim çıktım ordan işe tabi . Mesaj attım telefonu alıp
- npysn
cevap geldi hemen
+ sana bişey söylemem lazım
- Tabi söle ( dedim )
+ Ya yanlış anlama bu sana özel bişey değil ama benim bu sene derslerim çok ağır kimseyle konuşmasam daha iyi olucak .
Ben mesajı görünce şok oldum önce ama tabi zaten 2 sene ara vermişim kimseyle konuşmamışım o an umursamadım bile .
- iyi sen bilirsin bb ( cevabını verdim )
buda bu mesajı alınca şok oldu sesi kesildi tabi
derken beni deniyo olabilr mi acaba gibisiden düşündüm bi yandanda 1 günlük konuşmuşluğumuz olsa bile konuşmak istiyordum . 1 günde bişeyler olmuştu bende çekiyodu bi yandanda işte konusmak istiyodum . neyse mesaj attım tekrar ;
- ya en azından hafta sonları dersin olmadığı zamanlar konuşsak olmazmı ?
tabiki cevap olumsuzdu . ben zaten bi yandanda sinir olmuştum o mesajı alınca beklemıyordum cünkü 1 günde böle bişey diyeceğini . Madem böyle bi durum vardı derslerin vardı neden numaranı verdirttin nura diye mesajımı yazdım sonrada iyi sen bilirsin bb diye tekrar ekledim .
Meraba ile başlayan hikaye 1 günde biticekmiydi peki ben ilk günden bağlanmıştım ona . Bi şeyler yapmam lazımdı , o konuşmaya rağmen gidip faceden ekledim . Çok geçmeden kabul etti konuşamıyodum ama ordan bakıyodum öylece fotolarına durumlarına . Sürekli çevrimiçi denk geliyodu ama yazmaya cesaretim olmuyodu yazamıyordum . Bi gün siparişe giderken , kuryelik yapıyodum yani o sıralar . siparişe giderken motorun üstünde kolumu arı sokmuştu . O şekilde gittim paketi verdim adrese geri dükkana döndüm . Patrona söledim durumu buz koyduk falan derken şişliğini aldı biraz çalışamadım o durumda bi süre sonra devam ettim . Askerden can ciğer kardeşim izine gelmişti çıkar çıkmaz yanına gittim o kolla  . Takıldık oturduk muhabet falan evlere dağılmaya başladık . Tam evin önüne geldım  diğer şubeden arkadaşlara rastladım bu defa pese  maç oynamaya gidiyolarmış benide çağırdılar . Dayanamadım gittim oturdum maçı izlemeye başladım ama  bi yandanda oynayamadığım için sıkılmaya başlamıştım . Facede takılamaya başladım ,  yine çevrimiçiydi yine  yakalamıştım SULUGÖZ ' ü .
Bu defa yazdım ama yüzsüzlük yapıp eklediğim yetmezmiş gibi yazdım .
- napıyosun
+ hiiç takılıyorum öyle sen ?
- iyi bende pese geldik arkadaşları izliyorum
gibisinden konuşmaya başladık . arkadaşa anlatmıştım kolumdaki durumu  o da gece bişey olursa haber ver hastaneye gidelim dedi . Ben o durumda bile kızla tekrardan konuşmak için konular açmaya çalışıyodum sürekli mesaj atmaya çalışıyodum , ama kolum git gide ağrımaya başlamıştı hareket ettiremiyodum resmen ağrısından oynatamıyodum .  Dayanamadım arkadaşı aradım gel al diye , o da araç yok babam işte  sen gel motorla dedi . Saat 2.30-3.00 olmuştu çıkmam lazımdı evden , bende kızın numaramı silip silmediğini anlamak için ;
internetim yok faceden çıkıp acil hastaneye gitmem lazım , eğer numaram duruyosa ordan yaz . diyip kapattım hemen interneti .
Motoru kullancak durumda değildim aslında ama bi şekilde zar zor yanına kadar gittim arkadaşın ve ona verdim süremicem sen devam et diyerek .
çok geçmeden mesaj geldi yolda yani silmemişti numaramı
+ bu saatte ne hastanesi ya bişeymi oldu  ?
sadece ;
- ölüyorum
yazabildim ki cidden o gece çok kötüydüm .
+ ne ölmesi ya noldu diye bi mesaj daha geldi hemen ardından
ben o sırada hastaneye ulaşmıştım işlemler falan derken yazamamıştım telefonu elime almaya fırsatım yoktu  sonra üstüne serumu yiyincede atıvermiştim kendimi ordaki koltuğa uykusuzluk bi yandan baş dönmesi bi yandan bi kez daha
- ölüyorum
yazabilip uyuyakalmıştım .
arkadaşım o sırada yer bildirimi yapmıştı benim haberim yoktu saat 4.00 olmuştu ve hastanedeydik iyice merak etmeye başlamıştı Sulugöz . 
Nura mesaj atmıştı
- ölüyorum yazdı başkada bişey yazmadı .
hastaneye gittiğimi sölemişti merak ediyodu haber almak için nur'a yazmıştı ama Nur' da haber alamamıştı benden . Sonra Nur da benim kardeşim dediğim birine mesaj atmıştı konuşmamalarına rağmen . Bu kez o arkadaş ulaşmaya çalışmıştı ama o da ulaşamamıştı . Herkesin çabaları boşaydı ben uyuyup kalmıştım zaten hastanede . Derken benim haberim yoktu telefona gelen mesajdan cevapsız aramadan , hastanedeki arkadaşım uyandırmıştı ve yola çıkmıştık  hemen .
Eve geldim direk yatağa uzadım uyudum zaten uzanır uzanmazda . Sabaha kadar cidden çok meraklanmışlardı sabaha kadar mesaj üstüne mesaj cevapsız aramalar ve yer bildirimi yüzünden faceden mesaj atanlar falan hepsini görünce bi an sevinmiştim aslında , merak edenimiz çokmuş dedim kendi kendime :) Neyse sabah oldu uyandım mesajları gördüm ama çok uykum vardı ve bi mesaj atsam konunun kapanmıcağından emindim . Sadece kardeşim dediğim arkadaşa yazdım durumu iyiyim bişeyim yok çok uykum var uyucam uyanınca ararım diye . sonra tekrar uyudum .
Uykumu aldıktan sonra uyandım durumdan dolayı işe gitmicektim sabah , hemen bilgisayarı açtım müzik açtım kulaklığı takıp Sulugöz'e mesaj attım
- Günaydın
diyerek , ama yazmaz olaydım .
Hayatımda öle fırça yememiştim ben .
+ ne günaydını ya ne günaydını gece saatin 3 ünde 4 ünde mesaj atıyosun benım hastaneye gitmem gerekıyo diye faceden cıkıyosun . mesaj atıyorum ölüyorum diye cevap atıyosun sonra arkadaşın facede hastanede diye yer bildirimi yapıyo bütün gece merakımdan uyuyamıyorum sen şimdi hiç bişey olmamış gibi günaydın diyosun diyerek bildiğin kendime gelmiştim sabah sabah .
Ama dedim ya bi yandanda mutlu olmuştum beni merak ettiği için oşuma gitmişti ve dün gece tekrardan başlamıştık konuşmaya ama yine bozulmuştu aramız . Beni çeken bişey vardı bu kızda bişeyler yapıp arayı düzeltmem gerekiyodu .
Mesaj atmayı kestim 1 saat boyunca yazmadım o zaten yazmıyodu . oturup resmini çizdim fotoğrafını çekip whatsaptan gönderim .
sonra yazdım
- 2 dakika whatsapa girsene
biraz geçti aradan mesaj görüldü yani resim görüldü ama bi süre cevap gelmedi sonra ;
+ ohaaaa
diye bi mesaj geldi şok oldum bi an ne ohası falan güldüm  kendi kendime . ardından ;
- çok kibarsın ya ( dedim )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MERABA 27.09.2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin