Vote ya...
Halla bgn dri tidurnya.utk pergi kerja.Dia kerja di Cafe H's.."aku harap mamat tu tgh tido lagi"kata Halla sendirian..Dia tknk hadap muka lelaki itu pagi2 nii...
Selesai Halla mandi.Dia bersarapan.Halla keluar dri rumah dgn ceria tiba2,"ahh!!"halla menjerit apabila dia tergelincir sejurus keluar dri rumah.Dia melihat terdapat bnyak kulit pisang di situ"what the hack?"Halla memandang jirannya Jungkook,sdg makan pisang.Halla Timbul satu idea nakal. Halla mengambil kulit pisang tersebut dan trus baling kepada Jungkook.
"Aduh!"Jerit Jungkook kulit pisang yg dibaling Halla tepat pada kepalanya"padan muka kau!huh!"Halla mengejek dn trus pergi.
Huh..tiap2 hari kena hadap muka Jungkook.Sehari tk cri pasal ngan aku tk boleh ke?"waeyo?asyik termenung je kau ni"tegur Yoora.Sahabatku..."aniya"blsku ringkas"dh2 termenung.Ni buat air Kopi cmpur appraseo lepastu hantr kag meja 07"Arah Yoora aku mengikut arahan.
Setelah siap,Aku menuju ke meja 07.Aku melihat org yg duduk di situ tgh membaca surat khabar.Tetapi aku tk boleh tgk muka dia.."ni air cik"aku meletakkan secawan kopi di ats meja "Gomawo"kata lelaki itu..dia melipat surat khabar yg dibacanya tadi.."Luhan oppa!!"Aku trus memeluk Luhan.Lelaki yg memesan air tdi."Huhu i miss you"kataku.Luhan ialah oppa ku dia ke Jepun selama 2 thun..Mmg aku rindu dia!
"I miss u too"luhan membalas."Oppa bila balik??"soal ku,Aku melabuhkan punggung di ats kerusi dpn Luhan"semalam"balsnya sambil meneguk air Kopi "Kenapa tk suruh Halla ambik kat Airpot..?"Soal Halla.Luhan tersenyum"oppa tk nk susahkan Halla"blsnya "Susah?Tk susah pon.Oppa nk tinggal kat rumah Halla?"Soalku.Luhan mengangguk."Halla pergi sambung kerja.Nnti boss marah"arah Luhan."ah..Oppa syif Halla sampai pukul 3 je..so,Oppa tunggu kat sini kay?"Aku trus meninggalkan meja tersebut.
"Siapa tu?Namjachingu kau ke?Nmpk mesra je.."Kata Yoora tk puas hati "Ha?namjachingu?Dia oppa aku lah" blsku memperbetulkan salah faham Yoora tu.Dia trus senyum gembira."kau dah kenapa?"soalku pelik "ada peluang la aku nk pikat dia.."Bls Yoora dgn senyuman "eh sebelum nk pikat oppaku pikat adek dia dlu"Kataku.Kami berdua gelak bersama2..hahah...
Thanks baca ni ff kedua Mira ff pertama Forgive Me..hehe hrp2 korang bca ff ni dn vote...Jgn bca je tk Vote...okay!Votee
YOU ARE READING
Enemy Become Love
Fanfictionhye!!Hope korang sudi bca FF ni.. Halla,Dia jiran kepada Jungkook..Mereka kerap bergaduh..Jungkook asyik mengenakan Halla dgn macam2 pranknya...Halla pula kerap membalas dendam.Setiap kali GF Jungkook dtg,Halla akan ckp yg dia ialah Fiance Jungkook...