Barbie's

6 0 0
                                    

Gedachte luna (ja zo heet ze vanaf nu) :sjeeeemiig wat n koppijn ik wordt door elkaar geschud en hoor een stem.
Ik doe mn ogen open en zie me bestie staan Katy, en merk dat ik op de grond lig. Wat doe ik op de grond Katy? Vraag ik. Hmmmm goede vraag loen, zegt Katy, misschien heeft deze lantaarnpaal je aangevallen? Er zit wel een verdachte deuk in de paal en een buld op jou hoofd.Ik kijk naar de lantaarnpaal en voel aan mn hoofd, dammit er zit inderdaad een Joekel van een buld ik kijk Katy aan die veel moeite heeft om haar lach in te houden.
We kijken elkaar aan en barsten in lachen uit.
Als we eenmaal uitgelachen zijn helpt ze me overeind en lopen we snel naar school.
Het is de laatste week voor de vakantie en iedereen is vrolijk, zelfs de meest grumpy leraren zijn opgelucht dat het bijna vakantie is en dat ze van ons af zijn.
Als katy en ik aankomen lopen zien we dat de barbies verschrikkelijke korte broekjes aanhebben, wat je eigenlijk nauwelijks een broekje kan noemen. Katy maakt een gebaar van dat ze moet kotsen en ik begrijp haar volledig. Beschrijving van de barbies: fake blond, enoooorme laag make up, afschuwelijke kleding voornamelijk kort en sletterig, ze denken dat ze alles zijn en zijn allemaal one night stands voor de jongens. Eigenlijk best zielig voor ze maarja wat doe je eraan. Gelukkig hoef ik ze de hele zomervakantie niet te zien!
Katy en ik lopen richting de ingang en we voelen de ogen van de barbies in onze ruggen prikken. Ik geef toe ik ben aardig lelijk maar I Don't care Katy daarentegen is een natuurlijke schoonheid. Geen wonder dat ze met een van de knapste jongens van school heeft, Bradley, die nu naar ons toekomt. Ik zeg Katy en Bradley gedag en loop naar mn les toe, biologie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 13, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

just meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu