Opäť Rokfort

243 11 6
                                    

Opäť sedela vo vlaku. Opäť na ceste do Rokfortu.

V kupé sedeli Victoire, Molly, Roxanne a Rose. Boli najlepšie kamarátky a zároveň aj rodina. Boli to sesternice. Dávno boli prezlečené v hábitoch s logom Chrabromilu. Smiali sa. Boli natešené, tešili sa na ďalší rok plný zážitkov. No v piatom ročníku ich čakali aj skúšky VČÚ.

Zrazu sa dvere kupé otvorili a tým aj zanikol smiech dievčat. Vo dverách sa objavila modrá hlava ktorá prechádzala od dievčaťa k dievčaťu až zastavila na samotnej Victoire. Mladý Teddy Lupin svoje pery zvlnil do 'baliaceho' úškrnu a pohodil modrou hrivou.

"Páni Weasleyová, tuším si rok čo rok krásnejšia" žmurkol na ňu a znova pohodil dokonalo upravenými vlasmi.

"Oh áno, Lupin," mľaskla a prezrela si ho pohľadom, "tuším si rok čo rok otravnejší! A teraz nechaj mňa aj baby osamote a vycúvaj z tohto kupé," zamrmlala s vražedným pohľadom miereným práve na modrovlasého chlapca a štíhlym prstom ukázala na dvere za ním.

Tedd prekrútil očami a otočil sa. Victoire sa spokojne usadila a prehodila nohu cez nohu. Zadívala sa na svoje priateľky ktoré zadržiavali smiech. Už aj Victoire trhalo kútikmi úst, až sa nakoniec rozosmiala. Jej blond vlny sa jej hojdali na ramenách a jej veľké zeleno-modré oči nebolo vidno ako v návale smiechu pritláčala viečka k sebe.

Po chvíli sa upokojili a rozdýchali silný záchvat smiechu.

"Aj tak ťa stále nepochopím" pokrútila hlavou Roxanne.

"Čo nechápeš?" s otáznikmi v očiach na kamarátku pozerala Victoire. Roxanne chvíľu zaváhala, či to priateľke povedať, no nakoniec len povzdychla a spustila.

"Už od prázdnin pred prvým ročníkom sa k tebe Ted správal inak, jednoducho po tebe už dobre dlho ide. Uznajme, je to krásavec a ty ho stále odmietaš, prečo?" Roxanne to naozaj zaujímalo, no bála sa čo na otázku odpovie priateľka.

"Vieš, Roxy, môže byť aký chce krásavec. Vieš, že mne o toto nejde. Ale pozri ako sa správa. Je to len namyslený idiot, ktorý nevie čo zo sebou" hlboko vydýchla blondínka, napol víla a napol čarodejníčka. Čiernovlasé dievča už neodpovedalo, len prikývlo. Vedela, že nemá cenu hádať sa s Vic o tomto. Rusovláska a dievča so zaujímavo hnedo-červenými vlasmi len sledovali tento rozhovor. Victoire otočila hlavu k oknu a keď zistila, že o chvíľu sú v Rokfortskej škole čarodejníckej, nečakane zvýskla a tleskla rukami. Kamarátky sa len pousmiali nad reakciou ich blond kamarátky a začali po sebe upratovať kupé. Na to, že sú dievčatá sú totiž dosť veľké prasatá.

Po vystúpení z vlaku nasadla štvorica dievčat do kočiara, ktorý priváža všetky ročníky, okrem prvákov, do hradu. Klebetili celú cestu, veď aby aj nie, keďže sú to dievčatá.

Za nimi, v kočiari za nimi sa viezla štvorica chlapcov. Teddy Lupin, James Sirius Potter, Albus Severus Potter a Fred Weasley II.

Tak isto ako dievčatá to boli kamaráti. Aj keď nie taký dobrý.

Teddy najstarší, 16 ročný ide práve do šiesteho ročníka. Albus, rovnako ako Victoire, Molly, Roxanne a Rose, ide do piateho ročníka. Fred a James sú štvrtáci. Chalani sa bláznili a ohadzovali sa papierikmi.

"No čo Tedd, ako to ide s Victoire?" šťuchol do mladého Lupina Albus, ktorý sa uškŕňal od ucha k uchu.

Modrovlasí chlapec sa poškriabal na hlave. "Nie moc dobre," odvetil s hlavou zvesenou k nohám, "stále ma nenávidí," fňukol ako opustené šteňa, aj keď je pravda, že so zarmúteným pohľadom nemal od toho ďaleko.

"Tak, myslím, že naša Vic nedokáže človeka nenávidieť. Na to je až príliš milá. Myslím len, že všetko zbytočne preháňaš," pokojne sa oprel o sedadlo najmladší člen, aj keď len o pár mesiacov, James.

Chlapci na neho udivene pozreli a Tedd sa uškrnul.

"Nejaký premúdrelý na dvoj vek, nie?" a začal mladého Jamesa štekliť na bruchu, tam, kde to chlapec najviac nenávidel. Celú cestu sa smiali.

Dievčatá veselo vošli do Veľkej Siene, samozrejme každý pohľad na krásnej Victoire.

"Ako to, pre Merlina, robíš?" ozvala Molly, ktorá stále nevie pochopiť veľký záujem chlapcov o Victoire. Áno, je krásna ale aby po nej šalel každý chalan v miestnosti?!

"Moll, už som ti to raz hovorila, blbé vílie gény" zahundrala skoro nečujne popod nos a namosúrene si sadla na miesto, ktoré si s dievčatami držia už piaty rok.

"Čo si hundreš, veď to je skvelé" prekvapene sa spýtala Rose, ktorej to nešlo do hlavy.

"Rose, čo je skvelé na tom, keď ťa chlapci chcú len pre to ako vyzeráš a nie preto aká si? A každé dievča na mňa nadáva, že motám chlapcom hlavy" namosúrene založila ruky na prsiach a Rose sa už neozývala. V tom sa rozdrapili dvere a dnu vošiel.Teddy Lupin sa jeho kamarátmi. Ako uvidel Vic poslal jej vzdušnú pusu a ona len prekrútila očami, hlasno vydýchla a oprela si bradu o dlaň.

"A to bol tak krásny pokoj" zahundrala zničene a pozrela sa na Profesorku McGonagallovú, ktorá stála pri malej stoličke na ktorej bol položený starý, hnedý klobúk.

Po malej chvíli sa dvere rozleteli, a prišiel školník Filch, ktorý je už tak starý, že sa čudujem, že vládze chodiť a nie ešte bonzovať študentov. Vedľa neho si to samozrejme kráčala jeho stará, vypelichaná mačka s červenými očami. Za nimi sa niesli prváci užasnuto sledovali Veľkú sieň a výzdobu. Zastavili pred profesorkou McGonagallovou a tá sa predstavila.

"Takže, teraz si vypočujeme náš múdry klobúk." dala slovo tej ošarpanej čiapke a odstúpila bokom aby lepšie videla. Victoire len znudene sedela a počúvala príbeh o štyroch múdrych čarodejníkoch. Jedna časť ju však zaujala a tak začala pozorne počúvať.

"Bol som tam, nuž vám poviem stručne
celý ten príbeh neradostný.
Slizolin vravel: "Učme len tých,
čo čistokrvných majú predkov."
Bystrohlavová na to: "Učme
len takých, ktorí chápu všetko."
Chrabromil vravel: "Iba chrabrých
chcem učiť svojim zázrakom."
Bifľomorová: "Ku každému
chcem pristupovať rovnako."
Rozpory najprv spôsobili
len malú zvadu priateľov.
Každý z nich vlastnú fakultu mal,
bral, koho sa mu zachcelo.
Len čistokrvný čarodejník
študovať smel u Slizolina,
čo ako on bol prefíkaný,
nie kadejaká háveď iná.
Tajomstvá len tých s bystrou mysľou
Bystrohlavová naučila,
kým odvážni a statoční zas
sa stali žiakmi Chrabromila.
Bifľomorová brala všetkých,
veď mala srdce ušľachtilé.
Fakulty, i tí, čo ich videli,
prežili spolu pekné chvíle..."

Nechápala prečo bol Salazar Slizolin tak moc za čistú krv. A tak aj ostatný. Najviac sa jej páčilo myslenie Bifľomorovej. Až sa čudovala, prečo ju múdry klobúk zaradil práva do Chrabromilu.

"...tak nech sa začne triedenie..."

Dospieval klobúk a Victoire sledovala ako posielal ľudí do rôznych fakúlt. Dočkala sa aj Lily, dcéry jej tety Ginny a uja Harryho. Klobúk ani poriadne nemala na hlave a klobúk skríkol Chrabromil! Ostatne, tak ako pri každom Weasleyovom alebo Potterovom. A tak malá Lily šťastne odcupkala k nášmu stolu a veselo sa usadila.

Po nudnom príhovore, večeri a dlhej ceste do klubovne sa v izbe dievčatá vybalili, prezliekli, hodili do postele a behom chvíle zaspali. To sa však nedalo povedať o Victoire, ktorá sedela na veľkej parapete okna a sledovala nočnú oblohu plnú hviezd.

V chlapčenských izbách, Teddy lupin ležal v posteli, ruky pod hlavou a sledoval stenu nad sebou. Tento rok musím Vic presvedčiť. Musím ju mať... Tento rok mi to vyjde... Pomyslel si a po nejakej chvíli zaspal.
_______

Prichádzam s novým príbehom, tento raz je to fanfiction Harry Potter, ďalšia generácia konkrétne Teddy Lupin a Victoire Weasley. Niektoré veci sú prispôsobené mne, môjmu príbehu a úplne nesedia s faktami.

Ak sa niekde vyskytli chyby, prosím prehliadnite ich, píšem na telefóne a niekedy je to naozaj ťažké. Viem ako to ťahá oči tak sa ospravedlňujem.

Taktiež budem vďačná za každý komentár a vote^^ ★★

-Dreamer;*


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska nevídaná [HP next generation ff, SK]Where stories live. Discover now