,,Barmááán!!" ,,Nalej ešte!" skríkla Rita cez celý bar.
,,Prepáčte, ale vy už ste toho vypila viac než dosť.. koľko máte vlastne rokov??"
,,AAle neboj! Ja už má po 18ke.. tak lej a nevypytuj sa!" odfkla mu Rita šušľavo.
,,Už by ste mali ísť." odpovie znova barman.
,,Vieš ty čo?! TY si tu od toho, aby si ma obsluhoval! Ale nebudem sa rozčuľovať nad takým kok*tom ako si ty.. v meste je kopa iných barov."
Zdvihne sa a odíde. Pred odchodom ešte stihne poslať ironickú vzdušnú pusu a škaredo na neho pozrieť.
Išla teda šmatlavým krokom, ani nevedno kam.. no zrazu do niekoho vrazí.
Začne nadávať, ale keď sa pozrie na neho zmlkne.
,,Ahoj, ja som Rita, prepáč, že som do teba vrazila." zvodne sa na neho usmeje.
,,Ahoj kočka, kamže takto neskoro?" spýta sa neznámy chlap. Vyzerá byť od Riti podstatne starší, ale jej to očividne neprekáža.
,,Nóóó vieš bola som tuto v bare, a že vraj už mám dosť a viac mi nenaleje." povedala podnapitým tónom.
,,Keď máš chuť môžme ísť ku mne na byt, je kúsok odtialto a môžme si vypiť spolu." chlap sa usmieva od ucha k uchu.
,,Jasnééé, veeľmi rada." úsmev mu opätovala.
Pobrali sa rýchlym krokom hore k neznámemu.
Ledva stihol chlap dvere zamknúť a už sa na neho vrhla.
Začala ho objímať a bozkávať.Chlap sa nebránil a pokračoval.Hodil ju na postel!
,,Oooohh !" zastonala mu do ucha.... a pokračovali..
*Ráno*
Rita sa zobudila celá ubolená v cudzej posteli.
Vôbec nevedela kde to je, a zo včera si pamätala veeľmi málo.
Poobzerala sa.. na nočnom stolíku vedľa postele našla lístok.
Bolo na ňom:
Ahoj cicuška. Sory, že som sa tak vyparil. Bola si neskutočná!
Na stole v kuchyni máš na taxík . Niekedy zopakujeme. Pekný deň.
Pre Ritu takéto jednorázovky boli úplne bežnou vecou. A to aj už v tak mladom veku.
Poobliekala sa, zobrala peniaze a išla domov.
Keď prišla domov rodičia sa jej pýtali kde bola a ona povedala, že bola s kamoškou na diskotéke a potom u nej spala.No ale jasné že klamala, ale rodičia jej uverili veď oni nevedeli čo Rita robí....
YOU ARE READING
Two Different Wolds./SK/
Teen FictionRita je dievča, ktoré pochádza z menšieho mesta. Má 16 rokov. Jej život je ako z rozprávky. Je veľmi populárna, sú bohatí a každý na ňu žiarli. No ale zdanie klame pomysleli by ste si, že to je slušné dievča s veľmi dobrej rodiny, bohužiaľ omyl.Mies...