park shin hye ağzından
"hey jung so min çocukları gördün mü ?" jung so min bir smile yaparak bana döndü
"bizim olmalılar" kardeşimin planını anlamıştım. bu kadar yakışıklı olurlarsa etkiye tepki etkilenmiştik ama kardeşimin planı onlarla sevgili olup bize bağlandıklarında ayrılmaktı bilemiyorum belki de kardeşim bana kızacak ama ben bu uzun çocuğa çok pis vuruldum. onları karşıdaki banka oturup izlemeye başladık. uzun boylu çocuk çimlere oturmuş kitap okuyordu öbürü ise gitar çalıyordu . gitarın sesi taa buraya kadar geliyordu. müziğin sesi içimi sarmasına izin verirken ben uzun boylu taş çocuğumu kesmekle meşkuldüm. çocuk bunu fark etmiş ki yanındaki çocuğa birşey dedi ve ikisi beraber bize baktı. o anki panikle kardeşimi kolundan tuttuğum gibi sınıfa çıktım. "ne yapmaya çalışıyorsun ?" diye bağırdı jung so min ama takmayıp en arkada cam kenarına oturup dışarıyı izlemeye başladım kardeşim de sosyal medyada sörf yapmaya devam etti. önümüze iki kişi oturdu. onlara bakmak için önüme döndüğümde beraber sohbet eden uzun taş çocuğu ve ruh öküzü diğer taş çocuğu gördüm.arkalarını dönüp bize baktılar. benimki konuşmaya başladı bana ve kardeşime elini uzatarak konuşmaya başladı.
-merhaba ben lee min ho yanımdaki de kim hyun joong
kardeşim hemen lafa atladı ve lee min ho nun elini sıkarak ;
-merhaba ben de jung so min bu da park shin hye ben lee ye gülümseyip elini sıktım.
sonra hoca geldi ve kardeşimle derste uyumaya başladık gerisini hatırlamıyorum.
.................................................................................................
uyandığımda ders bitmiş tenefüs zili çalmıştı. kardeşimle birlikte kantine indik ve birer ramen alıp bahçede yemeye başladık. kardeşime biri yanlışlıkla çarptı ve kardeşimin üstüne ramen döküldü. haliyle kardeşim baya sinirlendi ve bağırmaya başladı.bağırınca herkes etrafımıza toplandı kardeşimden özür dileyen zavallı kızın sesini kardeşimin sesi bastırıyordu. kardeşim dayanamayıp kıza bir tokat çaktı. kız yere düşünce herkesten bir uğultu yükseldi. o sırada kalabalığı yaran lee min ho ve kim hyun joong bir bize baktı ve yerdeki kızı aldılar. kim baya endişeli görünüyordu. lee min ho bize dönerek "ben de sizi iyi biri sanmıştım kimin kardeşine ne cürret ile tokat atarsınız" diye bağırdı. onun bağırmasıyla benim gözümden bir damla yaş geldi.kardeşim bunu görünce çok şaşırdı çünkü ben bu zamana kadar kimse için ağlamamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ İKİZLER
Romance"jung so min artık yeter bırak dalga geçmeyi gitsin kızcağız " bir yandan sigara içen park shin hye duvara yaslanmış jung so min'i izliyodu. Bir kahkaha patlatan jung so min yere düşen kıza bir tokat atıp kızın yanından uzaklaştı. uzaklaşmasıyla...