giriş

1.7K 37 12
                                    

Benim adım ''feyza''3.sınıfa gidiyorum.Kaçıncı sınıfa gittiğimi söyleme nedenim yazacağım şeylerden sonra şaşırtacak.Ben kitap okumayı çok severim.
Hemde çok.Okadar çok severimki yatarken,kalkarken,ders yaparken,hatta bazen öğretmen ders anlatırken bile..Ve bu kadar okumam bir günde 2 veya 3 kitap bitirmeme neden oluyor.Bu kadar kitap okumam bir başarı elde etmek için değil,bundan tam tersine zevk aldığım için yapıyorum.Kitabımın içindeki her sözcük bana huzur ve mutluluk veriyor.kısacası kitap benim için bir mutluluk ilacı..
bir günüm daha geçti ve dün okuduğum kitaplarım bitti.Yenilerini almak için kitaplığa gittim.Gittiğimde şaşkınlığım ve üzüntüm birbirine girmişti.Kitaplığımda hiç bir kitap kalmamıştı.Ben okuduğum kitapları başka bir rafa, okumadığım kitapları ise başka bir rafa koyarım.Kitaplarımın bittiğine inanamadım ve belki okumadığım kitaplar, okuduğum kitapların arasına karışmıştır düşüncesiyle okuduğum tüm kitapları çıkardım hepsine teker teker baktım. Ama hepsi okuduğum kitaplardı.Ama şimdi ben ne yapacaktım ki..Her günümü çoğunlukla kitap okumakla geçiriyordum.

Bu durumu anneme anlattım.annem bana  gününü dışarı çıkarak,yeni arkadaşlıklar edinerek,resim çizerek ve daha bir çok şey ile geçirebilebileceğimi söyledi.Aslında bu iyi bir fikir olabilirdi.Mahallemizde kimseyi tanımıyorum.Heyecanla dışarı çıktım.Hava çok güzeldi.oradaki bir iskemleye oturdum.Ve oynayanları seyrettim. Mahalledeki herkez çok eğleniyordu.

Kitaplarım OlmasaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin