Vis sau realitate?

2K 194 21

•Dupa trei ani

-N-ai uitat nimic? ma intreaba Harry a zecea oara in dimineata asta

Imi dau ochii peste cap si il las fara raspuns,intrand in masina si punand-o pe Darcy in scaunelul de copii

-Ok totul e gata,striga Ryan inainte de a inchide portbagajul. Putem pleca,spune cand se aseaza in fata langa Harry.

Mi-am scuturat capul fiindca pielea mea deja se facuse de gaina si mi-am intors privirea spre geam .Azi, la fel ca ieri si alte zile era frig .

•Dupa doua ore

-Nina! Nina am ajuns! aud o voce si imi deschid incet ochii

Am calcat direct cu picioarele in zapada,uitandu-ne la baieti cum se bucurau la fel de mult ca mine si Carly insa noi nu ne aruncam in zapada,bine probabil as face-o dar ne-au lasat aici cu toate bagajele si in plus o mai aveam si pe Darcy care nu prea e obisnuita cu frigul si zapada.Am luat bagajele si am intrat in cabana si pot spune ca e uimitoare.

-Caldura! se bucura Carly.

E facuta din lemn aproape in intregime,iar semineul din sufragerie e minunat. Bradul e impodobit cu globulete si oamenii de zapada minusculi din portelan ce se aflau pe semineu, ma fac sa-mi aduc aminte de copilarie. Aveam o bucatarie imensa ,alba si avea o masa mare cu opt scaune si o soba care era alimentata cu lemne. Camera noastra era mare cu un pat de doua persoane,un balcon urias cu o masa in mijloc si patru scaune,iar privelistea era scoasa dintr-un basm.  Puteam vedea muntii inzapeziti si inalti dar care nu le puteai vedea varful din cauza norilor,miile de stelute argintii,zapada ce bucura toti copii si toata statiunea asta minunata.

Harry vine spre mine cu Darcy si mi-o inmaneaza,apoi ne ia in brate pe amandoua si imi sopteste:

-Sper ca iti place iubito!

-Deja iubesc locul asta,spun punandu-mi capul pe umarul lui apoi sarutandu-l

-Ryan si Carly ne asteapta jos sa ne uitam la filme de craciun! spune el zambindu-mi

Am deschis usa si l-am urmat pe Harry in sufragerie.

Acum stam toti tolaniti pe canapea cu a doua cana de ciocolata calda privind filmul Home Alome. Nu cred ca exista Craciun fara sa vezi macar din greseala acest film. Baietii s-au asezat in fata semineului dupa ce am vizionat si au inceput sa vorbeasca. Noi ne-am dus in bucatarie sa aranjam alimentele.

-In spatele casei este un gratar asa ca tu si tu,spun cand intra Harry in bucatarie imbracat intr-o pereche de pantaloni scurti,negrii si un tricou alb,veti face gratarele iar noi,spun si arat spre mine si Carly,vom face restul.

-Iubita ta face pe sefa,se smiorcaie Ryan iar noi incepem sa radem

-Asta si imi place la ea,comenteaza Harry , prinzandu-ma de tali si isi pune capul pe umarul meu drept.

-Pai mai bine mancam ceva mai simplu, mergem pe partie si dupa facem gratarele,incepe si Carly

-Alta,rade Ryan

-Bine ca nu te-a auzit,spune Harry,Carly fiind atenta la telefon

Mancam fiecare cate un sandwich,apoi urcam sa ne schimbam. O imbrac pe Darcy cu o salopeta mov inchis,geaca tot de aceeasi culoare,ii pun o caciulita si am coborat. Am mers pe jos,drumul fiind scurt.

Dupa cateva ore de jucat in zapada,de dat cu sanie,ma dor toate. Nu mai pot!

Dupa ce am facut o baie lunga, am imbracat un hanorac si o pereche de colanti negri,grosi.