Intrarea in lume...
Totul incepe intr-o seara sau zi de August,s-a intamplat ca un barbat si o femeie, scapasera de copilul dorit, fiul lor iubit,iar ca orice oameni "maturi",aveau nevoie de stropul lor de relaxare(sex,mai simplu si usor de zis),atunci probabil ca nu au avut protectie,sau s-a spart,sau pula mea ce s-a intamplat,nu stiu,dar ASA AM APARUT EU,o mica gresala a ăstora maturi.
Deci asa a aparut gresala secolului,asa se distrugea planeta,universul,dar timp de 9luni nu stiu cum,dar m-au pastrat bă,deci s-a ajuns sa ma duc la un spital futut si vai de el,cu o doctorita fututa si aproape de o hemoragie interna, care atunci cand eu faceam tot posibilul sa ma nasc,(asta fiind intr-o seara de 23Aprilie)baba aia care trebuia sa ma ajute sau nu stiu ce loc avea ea, dar se preocupa mai mult de smocul de tigara care era sa-i pice intre picioare,bine mai exact pe fusta, dar fiind una de 10cm,1cm avand un sfert de centimetru' normal,ar trebui sa zic de mai putin de 5cm,dar nu e frumos,plus isi purta halatul ca pe o protectie pentru tigarile fumate, in moment ce ma nasteam eu,bineînțeles.
Deci doctorita a asistat la nasterea mea,a asistat la distrugerea omenirii,cel putin la asta se asteptau toti!
Dupa cateva ore de amenintare ca o trimite pe asa zisa mama, la un alt spital(ce pula mea frate,puteam sa ma nasc pe drum,intr-o salvare si asa muream),am ajuns si eu la concluzia ca ar trebui sa ma nasc si ma luptam sa ies afara.
Insfarsit am iesit,tipand(eu am anuntat ca o sa fiu un dezastru, deci nu am nicio vina).
Bla,bla,am stat in spital,sanatoasa,am luat si prima mea nota de 10(da,au mai urmat si altele). Probabil am ajuns acasa,nimic important.Asa s-a nascut apocalipsa!