Deci apocalipsa se nascuse!
Mda,daca nu ati inteles eu sunt apocalipsa(o sa zic si cine sunt eu).
Deci,am ajuns acasa, ajunsese acasa copilul nedorit.
Ah, acolo eram asteptata de copilul dorit,copilul iubit, copilul care nu a facut si nu face nicio greseala, oare de ce?a da, pentru ca totul pica pe mine!
Normal ca sunt un copil iubit,dorit,fucking, pe cine mint?!
Degeaba vreau iubire,degeaba imi doresc sa fiu si eu sustinuta in ceea ce imi doresc,degeaba visez...
Nu am voie la vise, nu am voie la nimic. Am voie doar sa fiu o proasta, un copil pe care sa se dea vina. Cel putin de asta am fost pastrata, de asta sunt o gresala.
Bine, cu timpul cresteam, eu imi iubeam nespus de mult parinti chiar si pe copilul dorit de toti,iubit de toti.
Pana ce am crescut, am avut si eu momente in care mi-am facut parinti sa ma urasca si mai mult, yeah ce dracu eram un copil, imi doream doar sa primesc si eu un strop de iubire, dar se pare ca ceream si cer mult prea mult, in schimb ofer, si ofer prea multa unor gunoaie, deci am ajuns sa fac si eu boacane,ceva de om mic frate,nu am omorît pe nimeni, bine doar vreo 8rate(asa imi zice mama), m-am ars si eu la picior, cu un aparat de sudat, mda...era sa imi iau si bataie ca am topait pe langa chestia aia care curenta, si desi ma durea enorm, nu am plans, doar pana ce tata a tipat la mine sa ma duc la mama sa imi faca ceva, abia atunci mi s-au umezit ochii, era de la praf, bineînteles..m-am dus topaind(de la topait a inceput totul,asa sa si terminam, zic),am ajuns la mama care atunci a inceput sa tipe pe mine si sa ma jigneasca, firesc doar era vina mea ca eram un copil, si dupa jumatate de ora in care a tipat la mine a vazut si ea ca plangeam incat slabisem 1kg, a urmat o intrebare fara sens pentru mine: DE CE PLÂNGI?,logic..ca nu mi-a soptit asta, si a tipat cat au tinut-o plamani, au aflat si cei care se aflau la 2km de mine ca plang , eu firesc am raspuns ca ma doare, nu am zis ce, a dedus ea,normal ca o mama buna, ca arsura aia in pula mea, aia ma durea.
De fapt pe mine ma durea inima,dar nu conteaza!
A da,am uitat sa mentionez ca a mea mama nu are volum sub 100(da, chiar si acum a tipat pe mine in pula mea)ca a mea mama daca aude pe cineva ca ma face frumoasa vine si zice ca sunt urata, daca ma vede langa baieti trebuie sa ma faca de ras, daca ma vede langa fete,trebuie sa ma ia de acolo, daca zambesc trebuie sa plang, da asa e mama mea, dar nu si cu copilul dorit! Nu logic, el are dreptul la orice,baieti,fete,iesiri, VIATA intr-un cuvant!
Hei,dar nu te ingrijora,asta nu e nimic!