Hayli zaman oldu kalbime ugramayalı nedenini biliyorum, Biliyormusunuz? Başka ellerde elleri ve bu beni çok acıtıyor, çünkü ben hiç tatmadım o elleri. Ben onu hiç sevdim onun aşkı bana hiç'ti ama dünyanın en güzel hiç'i.Olsun be yinede hersey o, yine de sabah kalktığım da görmeyi Düşlediğim bir yüz var. Affedemiyorum kendimi, onun aşkının kalbime battığı zamanlarda yönünü başkasına çeviriyorum kalbimin. Başkasını sevdiğini gördüğün de ıslak bir t-shirt giymiş gibi huzursuz kalbim, huzursuz ciğerlerim, huzursuz kanımın içindeki alyuvarlar. Ben hala onu alışkanlık olarak görmekte ısrarcıyım, aksini idda etmeyi götüm yemiyor çünkü.Neyse monoton bir okul günüydü. Kahretsin ki saatimi kurmayı unutmuşum, alel acele kalkıp Beyaz Lacoste ve laciver kumaş pantolonumu giydim,ardından da krem çekmeceyi seri bir şekilde açıp birkaç gün önce fırlattığım tel tokaları ayıklamaya başladım, bu sırada da diğer elimle önceki gün ördügüm meliği çözdüm, sonra da bulduğum tokalari rastgele saçıma geçirip okul çantami hazırlamak için telefona yöneldim ordan da kız gurubunun atmış olduğu programdan yardım alarak hemen hazırladım bu sırada telefon çaldı bizim kızlar beni bekliyorlarmis. Anneme " anne ben gidiyorum! " Diye bağırıp kapıyı çarpıp ayakkabilarimi giymem saniyeler aldı ve aşağıya inip hızla okula gittik. Müdür yine o sıkıcı konuşmayı yapıyor neyse size müdürü anlatacak değilim. Evet o da orda yine okul formasını giymemek te direnmis anlaşılan. Ama yüzü bugün de çok güzel. Dersin birinden çık birine gir teneffüste o var mı diye bahçeye çık, iki dön gel işte sıradan tipik kız modlariyla bir gün. Son ders yine yorgun ve bizim kızlara tiripliyim, o sırada kalabalığın içinde omzuma değen bir omuz hissettim arkami döndüğümde ne görsem iyi " O ". Ulan adam be böyle geçip gidilir mi! . Yanımdan gecese içim titriyor Allah'ım Yetiş Yarabbim neden bu kadar gelgitliyim daha birkaç gün önce, bu çocuğa ana bacı sovuyodum noldu bana be neden böyle oldum. .
Ve günün sonunda aklıma dank etti ki Yıldız Tilbe'nin de dediği gibi " git dersin gitmezki, aşk laftan anlamaz ki. "