Ahogyan találkoztok

6.9K 189 11
                                    

Scott:
Újonnan költöztél Beacon Hillsbe, ott hagyván a nyüzsgő emberekkel teli New Orleanst. Hiszen szükséged volt egy kis változtatásra. Arra, hogy végre nyugodtan éldegélhess. Éppen a Beacon Hillsi Gimnázium folyosóján sétálgattál, mikor véletlenül nekimentél valakinek, és egy izmos mellkassal találtad szembe magad.
-Bocsánat, elnézést, nem láttalak.-emelted magad elé védekezően a kezeid, mire az előtted álló fiú elmosolyodott. Szép mosolya volt, amolyan cuki-vagyok-nézz-csak-rám féle.
-Semmi baj.-rázta meg kedvesen a fejét és a kezét nyújtotta neked.-Biztosan te vagy az új lány. XY, igaz?-rázta meg mosolyogva a kezedet.-Az én nevem Scott McCall.
-Örültem, Scott McCall...
Stiles:
Édesapádat áthelyezték a Beacon Hillsi Rendőrségre, egy fontos munka miatt, így apukád úgy döntött miért is ne lakhatnátok itt?
Tegnap az öcséd hozott neki enni, így most te voltál a soros. Elkészítettél pár mogyoróvajas szendvicset -olyan mogyoróvajból amiről tudod, hogy szereti- és azt vitted be neki. A recepción azt mondták, még van egy kis dolga ezért leültél a seriff irodája elé, egy körülbelül veled egyidős fiú mellé.
-Szia, idegen lány.-fordult feléd mosollyal az arcán amit te alig-alig viszonoztál.-Stiles vagyok. Stiles Stilinski. Apukám itt a góré, tudtad? Te ki vagy?-hadarta gyorsan, és közben dobolt az ujjaival.
- Szia, Stiles Stilinski akinek az apja a góré. A nevem Y. XY.
Derek:
Beacon Hillsbe kellett jönnöd, mert a nagybácsikád, Chris idehívatott. ELmondta, hogy mostanában iszonyatosan elszaporodtak a durva állattámadások és a segítségedet kérte a vadászathoz. Felszerelkeztél a vadászatnak megfelelően, és elindultál kelet felé. Halk lépésekkel jártál, hogy minden apró hangot, nyomot észrevegyél. Hirtelen hangos vonyítás hangzott ki a fák mögül, és egy nagy méretű, fekete farkas ugrott eléd. A vér szinte megfagyott az ereidben, ahogyan a morgó vadállatra néztél. Nem akartad bántani, hiszen Beacon Hillsben egyébként sincsenek farkasok. De mi van akkor ha pont ez az állat okozta a sok támadást? Előrántottad a fegyvered, és remegő kézzel az állatra fogtad, mire az egy kis lépést hátrált. Felmordult, és pár pillanat alatt, farkas helyett, egy meztelen, jól kigyúrt férfi állt előtted.
-Ez itt az én területem. Nem fogadok vadászokat.-mondta morogva.
-Ez Beacon Hills területe. És oda megyek ahová akarok.-felelted pimaszul, de meg is bántad mert hirtelen egy erős kéz szegezett a mögötted álló fának.
-Többet nem akarlak itt látni, Argent.-egy mozdulattal elengedett, és eltűnt az erdő sűrűjében.

Teen Wolf Preferences [HUNGARIAN]Where stories live. Discover now