Részegség

2.6K 148 19
                                    

Scott: Mikor Scott részeg, pontosan olyan mint egy hormonokkal teli terhes nő. Sír, utána nevet, össze-vissza eszik mindent, kihányja a kaját, fájlaltatja mindenét, majd elalszik.
Stiles: Mikor Stiles részeg, akkor igazi "filozofálufus"-sá -ahogy ő mondaná- változik. Elkezd elmélkedni az élet értelmén, és elvárja, hogy komolyan vedd azt, amit beszél.
Derek: Derek ritkán issza le magát, de mikor igen, akkor nagyon. Ő a leghangosabb részeg, a hangos részegek között. Verseket szaval, dalokat énekel, udvarol az oszlopoknak, és ha te nem lennél ott valszeg a titkokat is kifecsegné.
Isaac: Isaac a csendes részegek közé tartozik. Csak ül, iszik, kihányja az italt, elájul, felébred a kórházban majd rájön, hogy alkoholmérgezést kapott és ki kellett mosni a gyomrát.
Liam: Hallottad már azt a mondást, hogy aki másnak ás gödröt maga esik bele? Mert ez nem igaz. Aki másnak ás gödröt, abba Liam esik bele. Főleg amikor részeg. Legtöbbször csak akkor.
Theo: Theo nem szeret részegnek lenni, mert gyűlöli a másnaposságot. De ha mégis megtörténik, akkor általában bezárkózik a szobájába, és megvárja míg teljesen ki nem józanodik.

Ui.: Tudom, hogy a farkasok nem lehetnek részegek, ezért sima embereknek számítottam őket.

Teen Wolf Preferences [HUNGARIAN]Where stories live. Discover now