one

22 0 0
                                    

#UCClovelife

"Hi! Di ko taga USEP pero akung girl gikan dha. Yes my girl.. I would like to share kung giunsa ko niya pagmold as a better man.

Ilado kus amoa nga tambay.

Niskwela ko pero niundang kay nadaot sa bisyo. Di ko mag drugs. Cge lang kog duwag DOTA.
Bisag tambay ko, gwapo ko. Gwapo lage ko. Maldito pajud ko. Tapulan kay kus tanan. Singhagan naku akung mama ug Para sa akoa, ang mga babaye tilaw-tilawan ra. Labi nag mauy mag-una2.

Ingun ana ko. Mamili pud kog gwapa uy Not until I met this girl..

Nganlan natu ang girl ug BS. Nakaila naku sha kay bag-o namu syang silingan dri. Nahibaw'an naku nga gkan diay syag mindanao ug graduating student sya sa USEP pero niundang sya just because of one reason:

GIBUWAGAN SIYA ug DI DAW SYA KA MOVE ON

Sa akong huna'2, kamabaw ra ana nga rason uy.

I looked at her.

Di biya kay siya tantong gwapa, di sad sya sexy. Let's just say,(kung sa lalaki pa) she's not the type of a girl that a man would ever dreamed of when it comes to physical aspects lang.

Everytime nga mulabay kos ilaha, makit.an ra naku na siya sa bintana, mag cge ug hinuktok.

Taga uli naku gkan net, naa shas may veranda. Nagbarog. Layo kayg panan'aw. Sige lang ug pahid sa iyang nawng. Nakabantay pud ko nga permi sya mag varsity jacket.

Until, wa najud ko kaagwanta kay halos 3 weeks na nako syang makit-an nga permi lang ingun ana.

Niadto kus ilaha. Cge ko "ayo" pero walay mutubag.

Nitan-aw kos may veranda kay basin naa napud siya, wala mn siya, Nitan-aw kos sa bintana, wa mn sad siya. Maoto nanoktok ko...Wa may niabli... I thought na way tawo, pero pagtalikod nako, nakadungog ko ug mga nabuak na baso or we should say na gibuak na baso.

Nanoktok napud ko ug balik, unya pagliso nako sa door knob nila, wa mn dyay naka lock...putcha

Nisulod ko ug niadto sa kusina,

I saw her lying on the floor, while holding the broken glass. Alangan mn ug di ko ma rattle na nagkadugo mn iyang kamot..

I brought her in the living room and ask her, kung asa dapit niya gibutang ang first aid kit.... Wala siya ni tingog...

Gitambalan nako siya.... After sa nagkabuang kug pangita....samoka.....

Sgeh ko ug pangutana, while nag bandage ko sa iyang kamot. Wa jud siya nitingog, so maoto...nitan-aw ko sa iyaha, igo ra nitulo iyang luha ug gigakos nako siya kay naluoy ko niya chansing, bitaw....cgeh lang siya ug hilak...hantud murag naulian siya ug ni smile siya sa akoa....

Ana ko. Ug naa siyay problema tawagun lang ko niya...nitando lang siya ug akong gihatag akong # ug nilakaw na kay gitextan nako sa akong mama....

After one week, wa jud koi nadawat na text gikan niya. One week pud ko nga wa kita niya sa veranda ug sa bintana...So maoto, nagdecide ko na muadto sa ilaha....

Wala napud naka lock ila pultahan.

Pagsulod nako gubot na kaau ang balay. Naay mga pagkaon sa ilang tables nga gipangmolds na...

Nisaka ko sa ilang taas... Abli iyang kuwarto, ug nakita nako siya na naghigda ug nagbukod ug habol..Giduol nako siya ug gipukaw...nakamata siya Ug na shock kos akong nakita.......

Daghan kaayo siya ug laslas sa iyang paa ug bukton...Nakalitan ko kay abi nako ug sa internet ug sa movie ra nako ni makita-an...Baho kaau siya...Igo ra siya ning tutok samtang gabaha iyang luha... Kanang adlawa wa ko miuli sa amoa... Bahala nas c mama ug cgeg tawag nako, wa jud ko niuli.

Nanglimpyo kos ilahang balay, while siya ga lantaw ra... First time nakong manlimpyo, di pa jud among balay..Haskang buanga... Nagluto ko para niya, sa amoa intawn, wa jud ko nakaluto...

Ambot uy, wala ko kabalo ug unsay nasulod sa akong utok ug ako ning gibuhat... After ana nanglimpyo na sad ko sa iyang kuwarto, giluod gud kaau ko kay daghan kaayo siyag dinug-an sa ilalom sa iyang bed, but i dont care...

After sa tanan.2 jud nakong gibuhat ni ana ko....

"Kaon na ta mega" ako
"Ligua sa ko migo" siya

And i was like 0.0...nibalibad ko pero she insisted...maoto giligo nako siya... And i saw her body, wa ko naka feel ug biga kay naluoy ko niya, dagHan kaau siya ug samad. So i asked her kung nganong daghan siya ug samad....Then she answer

"Im depressed"

After nako siyang giligo, giilisan nako siya malamang, ug gipakaon....

Fast forward ta >>>> after one month, akoy tig ligo, tigpakaon ug nahimo niyang unlan ug clown....

Sa one month nKo siyang giampingan, nakAhibaw ko na naa paman dyay koy good side...

Nahimo nakong one month walay dota.2 ug one month wala ka one night stand... As in, na at ease ko uy!

Pagkagabie ana,while cooking her food & she said.....

" salamat, mego sa tanan"

" way problema na , basta d naka maglaslas"

" u dont understand me"

"Yes i do, as far as i know nagbulag mo sa imung uyab, maunang nag ingun ana ka"

" No, its more beyond that"

" what do u mean, na its more beyond that?"

"Gubot akong family, parehong naay mga kabit akong mama ug papa. Only daughter ko nila. Pinasagdaan. Arangan mn mi. Hinulugan ra ug kuwarta akong ATM.The result, laag.2 dri, party.2 ko until na meet nako si buang (ex).Ana siya nga dili lageh ko niya biyaan kay daghan kaayo ko ug kuwarta. Gihatag nako ang tanan niyang gusto. Wala koi gibilin sa akong self,coz i thought, siya na.... Giatay!! Gigamit ra man dyay ko niya.. Nahugno akong kalibutan kay ana siya walay muangay nako kay maot ko, dilk ko gwapa, sapyot, flat chested, whore,slutt and etc."

After that, niuli ko sa amoa ug nangita ko ni mama, pagkakita nako niya, ako siyang gi hug... Ningkatawa ra siya....

Pasalamat gyud dyay kos sa atong buhi na Dios kay wa niya gipasagdaan, and kadtong nahitabo ni mega, naa toi rasin para makaduul ko niya....

Paghuman atong mga panghitabua, ningskwela ko ug balik, nagpadayun ko same sad siya.... hantud sa nahuman mi ug skwela ug nag decide na magpakasal, before ana nagkakami oi....lisud pud....dayon karun naa nami kambal na anak...puro laki.... Succesful kAU akong kinabuhi with God, kay siya buisness woman ug ako capitan sa barko....

One Shot Story (bistaglish) (From Everywhere ni nga napunit but edited)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon