Valentines na pud ugma...... pwedeg muambak ug March para graduation na...tskk...." oi dzae, nganong ikaw ramay isa asa dyay si MeGo, dba Valentines na ugma....nag advance unta siya...???" atay ning bayhana ni.... nangutana pa jud.... nakabati pud tali siya sa akong mood kay ni change topic mn siya...
" Aw, ugma dyay sa gabie dzae kay naay disco sa ilang Pasilona, mukoyog ka??" Awa....makakaon unta siya ug tinidor...
"lantawon lang nako...kay basig di ko sugtan" buutan biya ko..... heheheheh
"aw texte lang ko dzae ha" siya
"sgeh.... "
igo pud ning bell na meaning balik na pud ang klase...... samoka ning kinabuhing estudyante.....
----- *cring cring*
hay salamat humana na jud.... week end here I come....
-----
Pag abot nako sa balay, nakit an nako akong mama na naglantad na sa sud.an.....wow....lami...pero before ko mo attack.... Amin sa ta oi...kay buutan lageh ko....
" ma, kanang pwede ko mandisco??"
"Dili pwede, dalaga naka anak... Unya basig magkagubot na sad ng baranggay hall....basta dili muad2 ha" aist...maypay wa ko nananghid....kay lageh, buutan biya ko....
Maoto, ning saka nako sa sa taas ug nag himu sa akong mga routine pag human, gakuha dayun ko ug dart para e bulls eye ang picture niya....shit lang nawonga!!......
Pagkadugyan nakong dula sa leisure room nag decide na ko na matulog na.... Valentines na jud ugma....unsa ka akong buhaton noh....but before ana..matulog sa ko....hehehehe....
Valentines Day
**** mall
Daghana ug couples run oi....maulaw mn sad ko...pshhh...pero paghandaan nila ang gagawin ko.... I dont care sa surrounding basta....
Ning agi ko sa atubangan nilang duha ug akong gilaparo ang laki.... Dayon ni hilak sa atubangan niya....
" walang hiya ka, pinagpalit mo ako sa babaeng to??" nangiyak.2 na sinabi ko iyon sa harapan niya....
" huh???" ang lalaki while the girl looks like shes going to explode any minute now....
" I hate u" paulit.2 kong sinabi iyon sa lalaking na tripan ko sabay hampas sa dib.dib niya.... But to my suprise sinampal niya ang boy and run away from us.....wala ehh...hindi na naka take si girl kaya ayon...boom panes....while me....
Alangan naman na mag stay still ako noh....duhh....di nidagan sad ko......
And i know....agaw iksena kaya yun.....nawala ako na parang bula.....
------
*** another mall
Same as the other mall, daghan gihapon ug mga couples...cheap....
Nakakita na sad ko ug pagtripan....
And i did the same....hehehehehe...ganyan ako mga tol.....
Pagkatapos non ay...pumunta ako sa ladies room at pumasok sa cubicle at nag bihis na naman ng dress at tinanggal na yung mask ko......
Pagkalabas ko.... Nakita ko ang 1st victim ko....Infairness gwafo kaau siya But hindi niya ako namukhaan.... Kasi nga nagmask ako.... May hiya rin ako noh.....
"Excuse me Ms??? Did u see a girl that is simply beautiful, brown eyes at medyo curly ang tip ng hair???" na nosebleed ko duh...samoka kaau...
Wa siya kita nako??? Hahahay....
Alangan mn ug mustorya ko ug ako....di niingon ko nah
"Im sorry Mr. but i dont see the girl u describe earlier" liar...
"Ohh sorry to interrupt......" minasdan niya muna ako at...
"Shit!! Its you... Your a big cat liar!!!" sigaw niya.....ahahaha...buti nalamn niya.....
"So what kung ako naman, edi palakpakan mo self mo, dahil nakita muna si ako..ahahahhaha" sabay takbo.....maldita na kong maldita...hehehehe......
Nidagan ko ug kusog...kay basin makit.an ko niya....hehehehe.....so what kung sala nako.... Nganong ga date.2 cla aning public....na tripan lageh.....
Gikapoy kayo ko ug dagan oi...kamo kuno....
Nilingkod ko sa bench na walay couples..... Kay halos tanan na bench mga couples...and some of them PDA keyo....lami bu buan ug tubig......
Nakurat kaayo ko kay naay ningkalit ug lingkod sa akong kilid ug nistorya...
"Maypaka ms, makahimo ka sa tanan nmung gusto in front of the crowd....pero ako?? Wa jud ko naka feel free...." 1st victim
Anong connect??Wala ko nakatubag sa iyaha, kay lisud pud...nabiktima biya nako siya... Nitikig ko sa iyang gistorya
"Mayra pud ug imu ting gibuhat, all this years , I lied to her as if niangay ko niya pero inside...murag lami isuka...."
"As in??? (note the scarsm) gibulagan unta nimu siya aron makabalo siya sa tinood dli kay magtagad ka ug someone pay muistora" saba dha mura pud kag true......
"But you came, all is fix now, i cant marry her..... Just because naburus siya sa akong twin, dayon napaghinala niya na ako to bisag dili jud..... Pervert man gud akong twin. Tssk"
Hanudaw??? Huh??? Nakaburos iyang twin unya siyay ga salu??? But bitaw...familiar biya pud iyang face....
"Dayon??? Nakuha ra niya??"
"Ambot ato kay sgeh mn ug hilak dayon ning dagan pa dung sa may taxi ug ning sakay, kabalo ko na nahigugma kaayo siya sa akong igsoon...pero it doesnt mean na ug love sad nako akong brother, ihatag na nako ang tanan niya, parehas kaganiha"
"Okay, i feel you, i once or we should say ikaw million na kung na broken hearted, pero pagka meet nako niya, nabag.o akong world... I mean hr renew, but in the end abi ko siya na....pero dli dyay.....haskang pakia..... Starting that day i hate all couples na jumijiga sa public places at pagtripan nalang.....wala na koy mahimu....ana......"
"Okay, sorry....."
"Its okay.....naka move on naman sad ko...." uwata ko Shane, wala paka naka move on oi..... Hilom dha.....
After ato...Nagpaila ila siya hantod pagka march ning martsa na ko.....suma comlaude ko....bright jud ko.....hehehehehe.....
And to my surprise , iyang twin akong ex na naka buros ni Girl....infairness....lami kaayo siya sipaon ug ipakaon ug Shark.....hehehehe....after those years?? Na nagkakami, naa dyay naka sex adto pero wa nako nag halungkit sa past oi naay nakoi Gerald Andrie McFarland.....
BINABASA MO ANG
One Shot Story (bistaglish) (From Everywhere ni nga napunit but edited)
Randomkabuang ra nako nih.....