Atarlı Ergen

56 5 4
                                    

5.Bölüm

Odama cıkıp cantami yere fırlatıp kendimi yatağıma attım. Gerçekten cok yorulmustum. Dinleniyim derken uykuya dalmisim. Saat aksam 8 olmustu. Annemin sesini duydum.

ANNEM
"-selin kalk artik kizim. Yemek yiyeceğiz seni bekliyoruz."

Demesiyle yataktan fırladım. Hemen kendime gelmek icin gidip elimi yuzumu yikadim. Aşağıya inmeden önce telefonuma baktim 5 cevapsiz arama vardi. Kaan ve nazli aramisti. "NOLDU Kİ ACABA?" hemen kaani aradim.

SELİN
"-Noldu kaan nazli da.beni aramis bi sey mi oldu?"

******

KAAN
"- ya sen neden telefonlarina cevap vermiyosun! Sabahtan beri nazli ile seni ariyoruz!!."

ben cok şaşirmistim. İlk gunden bu kadar samimiyet tuhafıma gitmişti.

SELİN
"- Uyuyodum kaan duymamışım telefonum sessizdeydi."

KAAN
"- Selin lütfen bi daha telefonunu sessize alma!. Nazlıyla gercekten seni cok merak ettik."

SELİN
"- tamam. Yarın okulda görüşürüz. Nazlıya da soyle merak etmesine gerek yok. Ben iyiyim."

Diyip telefonu kapadım. Gercekten tuhafima gitti. Annemi unutmustum bana bir bagirdi "-SELİN!!!!" korkudan yerimden sıçradım.

SELİN
"- üstümü giyiniyorum anne geliyorum bi dakika."

O anda hemen okul formamı cıkardım ve ustumu giyindim. Annem bana ters ters bakiyordu.hiç sesimi cikarmadim cunku bi çıtımı çıkarsam annemin yemegimi bitirene kadar konusucagini biliyodum.

******

Yemegimi bitirdikten sonra odama ciktim 1 saat bilgiseyarda takildim.  sonra annem beni cagirdi.

ANNEM
"- selin gelsene kizim biraz sohbet edelim senle ANNE KIZ."

SELİN
"- tamam anne geliyorum."

Hemen aşağıya annemin yanina indim. Annem çay demlemisti. Hem çay icip hem sohbet ediyoduk.

ANNEM
"-selin bugun okul nasil gecti? hala anlatmadin¡"

SELİN
"- guzel gecti anne iki tane arkasim oldu ikisi de birbirinden iyi."

ANNEM
"- iyi o zaman arkadasinin.olmasina sevindim. Bir gun beni de tanistirirsin artik. Hatta hafta sonu aksam yemegine gelebilirler."

Hafta sonuna 4 gun vardi. Yarin okulda soylerim. Dedim

Yb icin sinir 7 vote 4. Bolumde dedigim gibi sorulariniz varsa sorabilirsiniz iyi okumalar. VOTE vermeyi UNUTMAYİN....

Atarlı ErgenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin