Cl
Toplantıdan çıktığında neredeyse ayakta uyuyacaktı. Makyajını bozmamaya çalışarak küçük gözlerini ovdu.
Arkadaşı ve aynı zamanda makyozu olan kıza doğru yürüdü. "Pony.." diye seslendi ve yüzüne zoraki bi gülümseme yerleştirdi.
Koltukta oturan arkadaşına doğru eğildi ve elini omzuna yerlestirdi. Kulağına yaklaştı. Aslında bu haraketi Pony'i heyecanlandiriyordu ama o bunun farkinda değildi. Pony kısa bir sure önce Chaelin'den hoşlandığını kendine zorda olsa itiraf etmişti. Tabi onun şu an "bi erkeği" sevdiginin farkındaydı.
Chaelin hızla konustu "Uyumam için bir yer ayarlayabilir misin?"
Pony birkaç saniye düşündü.. Bu binayı herkesten iyi biliyordu çünkü herkesten cok burada oluyordu.
Kafasını olumlu anlamda iki kez salladi ve diger arkadaşlarına 'hoşçakalın' bile demeden ayaklanıp ust kata ilerledi. Makyajlari yaptiklari odada iki kapi daha vardi ve onlarda salon gorunumlu başka odalardı. Onlardan birinde uyuyabilir dusuncesiyle oraya gitti ve Chae'nin onu takip ettiğini biliyordu.
Once ilk kapiyi açtı sonra ise odalardan birini isaret etti. "Şurası boş olmalı.. Birseye ihtiyacın olursa mesaj at.."
Chaelin kafasını salladı ve bos oldugunu düşündüğü odaya ilerledi. Pony onun içeriye girmesini beklemeden gitmişti ve giderken buyuk kapiyi kapatmıştı.
Chae kapıya yaklaştıkça saçma sesler duyduğunu farketti. 'İnleme gibi' diye düşündü kendi kendine ne oluyordu? Kafasi egik bir sekilde kapıyı yavaşça acti ve kafasını odada gezdirdi.. Yerde bir tişört vardi ve koltugun üstünde de iki kişi.
Ve bu iki kişi tanıdığımız kişiler! Bir tek ic çamaşırı ve sortuyla kalmış ile kalmış Kiko ve üstünde gogusuyle top gibi oynayan Jiyong..
"Ugh iğrenç"
Bom
Onun yüzünün yüzüne yaklaştığını hissettiğinde hemen geri cekildi. Her zaman yaptığı gibi sadece gulumsemisti ama kolu acımıştı. Farkettirmeden kapıya ilerledi..Derin bir nefes aldı. O neden hep böyle yapıyordu.
Sanki heyecanlanacagini biliyor gibi hep yakınında duruyordu.. İltifat edip takma isimler takıyordu. Anlayamıyordu..
Dışarı çıktığında yanına birinin yaklaştığını farketti ve o tarafa döndü ve gördüğü kişi gülümsemesine yol açtı..
"Daesung?" çocuk onun gibi gulmemisti. Bir anda Bom'a sarılıp aglamaya başlamıştı Dae ve yüzünü boynuna saklamıştı.. Bom ne oldugunu anlamasada telefonunu cebine koydu ve elini saçlarına atıp saçlarını oksadi. Daesung ondan uzun oldugu icin hafif eğiliyordu..
"Hey, iyi misin?" Bom'un yüzü düşmüştü çünkü Dae'yi çok seviyordu. Sanırım 2ne1 kızlarından bile daha iyi anlaştığı tek kişi oydu..
"Bommie... Kitty öl-ölmüş..Uzun zamandır bizim ailemizin bi parçasıydı.. S-son zamanlarda burda olduğum icin hic görmemiştim... O-o beni beklemeden gitmiş.." kedinin hasta olduğunu ikiside biliyordu ve su an ikiside cok üzülmüştü..
Bom Dae'nin yanaklarini tek eliyle tuttu ve yuzune bakmasini sağladı. "Üzülme lütfen.. Acı çekiyordu.. Böylesi onun icin daha iyi.."
Bom yavastan yürümeye başlamıştı ve kolidordaki deri koltuklara yaklaşmıştı..
Koltuga geçip oturdu ve Daesung'da onunla ilerledi. Bom oturduğunda Dae ayaktaydi. Hemen yanına oturup kolunun altına girdi ve kafasını omzuna yerleştirdi.
Bom konuşmaya devam etti "Ne zaman ogrendin?"
"Toplantı çıkışında mesajlara bakinca fark-" Daesung'un konusmasini Seung Hyun'un sesli öksürüğü böldü.. İkiside kafasını kaldırıp ona baktı.
"Hey! Ne yapıyorsunuz siz?!" Neden bu kadar yakınlar diye düşündü ve kaslarını çattı. Arkadaşını kıskanmıştı birkaç saniyeliğine.. Onlar bu kadar yakinken Bom onunla konuşumuyordu bile...
Çatık kaşlariyla onlara bakarken Dae'nin yasli gozlerini yeni farketmişti. "Ne oldu? Agladin mi dostum."
Sesi bir anda yumuşamıştı. Kötü birşey oldugunu anlamis gibiydi..
Daesung herşeyi ona anlattı ve biraz daha ağlamaya başladı.. Kedisini gerçekten cok seviyordu ve bu aralar bi kızla çıkıp ayrıldığı için biraz yıkıktı.
Seung Dae'yi alip yurda gitmeye karar verdi. Daesung ve Bom ayrılırken sıkı sarilmislardi ve o bunu hala cok kıskanıyordu..
O sadece Bom'a uzun uzun bakıyordu ama Daesung sarılabiliyordu.. Hemde sıkı sıkı.. İçten.. Bom ve o sarıldığında böyle olmuyordu.. Sonki Bom kaçıyordu.. En uzun sarilmalari üc saniye surmuyordu bile.. Bunları düşünürken Dae ve onun ayrıldığını gordu.. Dae'nin koluna girdi.
Ve uzaklaştı.. Umarım bugün bir şekilde yine karşılaşırız umuduyla uzaklaştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't say Goodbye
FanfictionArada kalsanız ne yaparsınız. İki idol, bir model ve bir CL. Chaelin'in hisleri. Arada kaldiği insanların hisleri. Karar verebilir miydiniz? O.. karar verebilir mi? Birini seçebilir mi? ... "Çok güzelsin." Çocuğun ağzından kendi istegi dışında bi a...