Няколко месеца по-късно...
Мразя Starbucks. Където и да отида има голяма зелена русалка,всички носят големи усмивки ,миризмата те изкушава да отидеш там.Е,аз го мразя.С цялото си същество.Това само ми напомня за Елинор и мисленето за нея винаги ме поставя в лошо настроение.Може би не трябва да споменавам името и,може би трябва да и измисля псевдоним като предател.Да това звучи добре.
Знам,че минаха месеци,но питал ли съм те за мнението ти?Не,така че не се опитвай да ми кажеш ,че съм упорит и трябва да продължа напред.Това е моят живот,ще правя каквото си поискам.Ти не преживяваш това,което и аз,ти не можеш да си представиш,какво е жената,която обичам да намери някой по-добър от мен толкова лесно и след всичко което сме преминали заедно,тя просто решава,че не си достатъчно добър и се предава.Ти не може да си представиш какво е да те отхвърлят по този начин .Не ми пука,че всички останали са щастливи ,не съм за тези глупави неща.
Честно казано не искам да правя нищо. Просто искам да стоя в къщи,да играя FIFA и да игнорирам всички.Уморен съм от това,че всички момичета ми казват да продължа напред,уморен съм от това момчетата да ме гледат със съжаление в очите.Защо просто не ме оставят да бъда себе си?Не, защото аз не взимам раздялата по този начин,че да се самоубия просто е по-лесно да управлявам депресията.Предпочитам да бъда ядосан през цялото време ,избягвайки всички жени или всичко,което ми напомня за Елинор, имам предвид предателя, така че не трябва да питам защо.Защо не бях достатъчен за нея?Защо Ерик е по-добър от мен?Защо всички намират правилния човек?
Алекс и Найл са по-лоши от всякога, и под лошо имам предвид,че Алекс работи за нас със звуковата система,и почти през цялото време те са заедно.Това е отвратително.Но не казвам нищо,просто ги игнорирам и гледам живота си.Миналата година щях да направя цяла сцена само да ги накарам да се чувстват неудобно.Сега предпочитам да не ги виждам.
Връзката между Мила и Зейн е гладка.Тези идиоти.Когато той не е наоколо тя пише и когато имаме почивка, Зейн изчезва.Те прекарват цялото си време заедно.Никой не знае какво правят всъщност .Мони казва,че правят секс през цялото време и затова Зейн е толкова слаб.И най-лошото е,че това дори не е вярно,те се шегуват заедно и Зейн се хвали с това.Глупав идиот.
Хана и Хари.Не мога да повярвам,че той всъщност и е простил за тази глупава постъпка.Аз никога не бих и дал друг шанс след това,което направи.Въпреки че трябва да призная,че наистина се е променила.Тя контактува почти с всички-аз съм единствения,който не контактува с нея -без проблем,тя се смее и тя не се нуждае от Хари през цялото време до нея.Тя изглежда жизнена,дори когато не иска да го приеме.Хари е щастлив с нея.Когато той я гледа,цялото му лице светва и и изглежда сякаш тя е слънцето в неговия живот.
YOU ARE READING
Bitter & Sassy (BG превод)
FanfictionВсички жени са едни и същи.Един ден казват, че те обичат, че ще са с теб завинаги,а в следващия миг срещат някой друг,някои който може да бъде до тях,когато имат нужда,някой който живее в същия свят.И после ти казват "да си останем приятели" ...Нда...