Bab 1

161 13 2
                                    

     Argh, stressnya'',kata Kwang Soo."Kamu ni dah kenapa?,"tanya Ji Hyo."Kawan-kawan di kampus kata saya ni bodoh dan dungu,''kata Kwang Soo."Betulkah saya ni bodoh dan dungu,saya ni nerd tapi kenapa bodoh dan dungu,''bebel Kwang Soo."Kamu boleh tak jangan membebel,buat saya pening sahajalah kamu ni,''kata Ji Hyo.''Noona tak faham perasaan saya,''kata Kwang Soo.''Saya faham perasaan kamu sebagai kakak,''kata Ji Hyo.Ya lah tu,saya benci noona,''kata Kwang Soo.

   Kwang Soo pun berjalan masuk ke biliknya.Dia menutup pintu biliknya dengan kuat sehingga dia dimarahi oleh ayahnya Choi Min Soo.Dia hanya menutup telinganya dengan bantal apabila ayahnya memarahinya.

''Kenapa ni ?,''tanya Haha.Oh,oppa,baru sahaja saya   nak panggil,''kata Ji Hyo.Kenapa ni sebenarnya,ceritakan lah,''kata Haha.''Begini,semua orang di kampusnya mengejeknya bodoh dan dungu,dia pun merajuklah,''kata Ji Hyo.Oh,begitu,''kata Haha.Dah,oppa pergilah pujuk dia,''kata Ji Hyo.''Yalah,yalah,''kata Haha.

  Haha pun berjalan perlahan ke bilik Kwang Soo.
  Setiba Haha di bilik         Kwang Soo.......   
   
''Kwang Soo,buka pintu ini,'' kata Haha.''Tak mahu,mesti hyung pun nak cakap saya ni bodoh dan dungu,"kata Kwang Soo.''Mana ada,hyung ni seorang yang baik,''kata Haha."Saya benci hyung,saya tidak akan buka pintu bilik ini selain kawan sejati saya yang datang menujukkan saya,"kata Kwang Soo.

    "Ha,macam mana oppa?,''tanya Ji Hyo.Aaaaaa!!!!!,Haha menjerit."Oppa ni dah kenapa ni sayalah Song Ji Hyo,adik oppa tahu tak,''kata Ji Hyo."Kenapa muka kamu putih melepak macam pontianak?,"tanya Haha."Saya pakai bedak sejuk,kenapa,ada masalah?, '' kata  Ji Hyo.    Tak ada masalah,"kata Haha.Pada masa itu Haha tiba-tiba tergelak besar.Ji Hyo yang sedar akan Haha mentertawakannya terus memberi Flying Kick.Haha menyesal  kerana kerana mengejek Ji Hyo.
     
          Tiba-tiba ,,,,,,,,,,,

GOMAWO BECAUSE YOU READ THIS STORY

Saya Tidak Bodoh Dan DunguWhere stories live. Discover now