Loki seděl na gauči u Darcy doma, v ruce držel pouta a nechápavě vrtěl hlavou. „Takže, pokud to chápu správně, tak Mittgarďanky požadují po svých leanach(čti línáj. Vysvětlí se za chvíli.) aby je spoutali a naplácali jim jako malým dětem?" Darcy usazená vtureckém sedu vedle na něj koukala s potuleným úsměvem. Loki tohle nechápal, Darcy ho vzala do kina, pouštěli jim film "padesát odstínů šedi" a poněkud, co poněkud, hodně ho to zmátlo. Takřka celý život ho vychovávala, spolu s otcem a ledovými obry samozřejmě, banda valkýr, tudíž byl přesvědčen, že pokud jde o ženy, nemůže být zas tak vedle, ale očividně se pořádně seknul, protože Darcy si něco z toho filmu chtěla vyskoušet. „ Loki..." Darcy si povzdechla. „ Tak za prvé,.." Odpočítávala na prstech. „Je to jen hra, občasná malá bolest může být vzrušující, za druhé pocit být vydaná na milost a nemilost, tvému partnerovy taky, a by the way, co je to Leanach?" Nechápavě se na něj podívala, Loki občas nevědomky skočil do řeči ledových obrů a Valkýr, nikdo nevěděl proč, ale měly společnou řeč, obzvláště ve „vášnivých" chvilkách. Loki chvíli přemýšlel a pak řekl. „Do Angličtiny se to překládá asi jako druh, nebo partner, ale ve smyslu, že ti dva spolu sdílejí romantický vztah." Tohle Darcy zaujalo. „ A jak se řekne družka?" Zeptala se. „Shilanee, zajímavé je, že ..."(čti šílaný.) „Neuhýbej od tématu, nejsme tady na lekci cizích jazyků" Darcy vycítila jeho zaječí úmysly, moc dobře věděla, že by to nějak zakecal, a on to uměl. „Já si nejsem jistý, vždyť by tě to mohlo bolet, a co se týče toho svazování, to se ti určitě líbit nebude." Loki si tím nebyl vůbec jistý, rozhodně nebyl nějak konzervativní, s Darcy experimentoval rád, ale tohle se mu nelíbilo, ubližovat ženám se prostě nemělo, ani takhle. „Jak to můžeš vědět!" Nedala se zastrašit Darcy, tohle si chtěla zkusit, rozhodně to nebylo to nejhorší, co tam bylo. „Darcy, já už svázán byl, a vůbec se mi to nelíbilo, a silně pochybuji, že zrovna tobě by se to líbilo." Lokimu už docházely argumenty. „hůů, kdo tě svázal?" Optala se Darcy. „teď si zněla jako sova." „Neodbíhej od tématu." Nenechala se zvyklat Darcy. „To není tvoje věc." Zavrčel Loki. Darcy poznala, že tohle patří do složky Bylo-to-ponižující-a-nehodlám-se-o-tom-bavit. „ Fajn, ale co ty víš, uvědom si, že jakmile budu v poutech, budeš si moc dělat, co budeš chtít. Jen mi slib, že si se mnou budeš hrát." Loki si povzdechl, z tohohle se nevymotá, třeba by mohla být sranda, vzpoměl si totiž na jeden malý detail, který Darcy opomenula. „Dej ruce před sebe." Řekl s jasně patrnou rezignovaností v hlase. Darcy se rozjasnil obličej a natáhla před sebe ruce a trošku se zavrtěla jak se chladný kov pout secvakl okolo jejích zápěstí. Nečekaně a prudce zatáhl za řetízek spojující obruče pout k sobě, na češ se Darcy ocitla přes Lokiho kolena, zadek provokativně vystrčený do vzduchu. Loki jí jednou rukou podepíral pod břichem a druhou pohladil po zadku. „Víš, musím ti připomenout jedno malé tajemství." Zašeptal jí do ucha, na češ jí po zadku plácnul, ne moc, jen trochu, ale Darcy to cítila a v těla si jí začalo rozlévat příjemné teplo. Tiše vzdychla a prohnula se v zádech. „To malé tajemství, je, že tě napadlo, si trochu zahrát, když si ty pouta našla, v krabici na půdě." Darcy jen stěží vnímala, co to vlastně říká, na zadek jí dopadla další rána a s ní se v ní rozhořel oheň, na víc tlak na jejím břiše prozrazoval, že ani Loki není tak docela imunní. Loki se držel, přece jen Darcy ležící přes jeho klín a tiše vzdychající byl opravdu nápor. „Ale zapomněla si, že jsi nenašla klíče k nim." Darcy ztuhla, na tohle opravdu zapomněla, pokusila se dostat z jeho sevření, ale chvíli trvalo, než se nad ní slitoval a pomohl jí se dostat do sedu. „ Do hajzlu, co mám teď jako dělat." Darcy se zvedla z gauče a začala rázovat po obýváku, jako smyslu zbavená. „ Tys mi to nemohl říct dřív, než jsi mi je zacvakl co?!" Její panika začala nabírat na nevídaných rozměrů, to bude ostuda, až s tímhle půjdou něco dělat a pak se podívala na Lokiho, ten jen stěží zadržoval smích. „Ty se nesměj, povezeš mě tam ty." Darcy se v duchu poplácala po rameně, že ho donutila udělat si řidičák, takhle bude mít ostudu stejně jako ona. Loki se s konečnu platností slitoval, už tohle si bude žehlit dost dlouho. Se špatně skrytým úsměvem se k ní zezadu připlížil a popadl jí kolem pasu, aby ji zabránil v tom prochodit v koberci díru. Následně jí oparně chytil za zápěstí a kovové obroučky pout skryl ve svých dlaních. „ Zlato, Mittgardská pouta jsou v mnoha ohledech jako ta Jotuheymská, ale mnohem jednoduší, s některými stačí i jenom trochu bouchnout a s jinými, jako třeba s těmihle, trochu zakroutit..." Ozval se zvuk odemykání zámku, následovaný pádem pout na podlahu. „...A voilá, a je to." Řekl s úsměvem na rtech a rošťáckými ohníčky v očích. Darcy se tak moc ulevilo, že konečně začalo normálně dýchat, ani si neuvědomila, že zadržuje dech. „ Ty jsi takovej blbec." Vypálila na Lokiho, který se pořád usmíval, a při tom se mu povedlo dívat se jako to nejnevinnější kotě, a on si stěžuje na její štěněcí pohledy. Na něj se prostě nemohla zlobit dlouho. „Pojď sem, než ti jednu střihnu." Řekla s už o poznání smířlivějším hlasem. „Ty jsi opravdu pitomec." Zamumlala u jeho úst. Loki s chtěl bránit, ale pak už měl plné ruce práce s Darcy, kterou snad to svazování na chvíli přejde.
ČTEŠ
Inspirace Filmem
FanfictionTaková malá črta z života Lokiho a Darcy, aneb když se někdo nechá inspirovat filmem. Volně navazuje na Princ ledového království.