Who are you??? Episode (1)

245 21 0
                                    

At SM entertainment………

Manager @ Aryoo!!ဒီလအတြက္ schedule ထြက္ပီ...ေရာ့ ဒီမွာ..

Suho တို႔လဲ Manager ကမ္းေပးေသာ Notepad ကို လွမ္းယူလိုက္ကာ သူတို႔ schedule ေဒကို ျကည္႕ေနခ်ိန္...

Manager @ ဒီေန႔ Xiumin က
Mini drama တခုရိုက္ဖို႔အတြက္ ဒီေန႔ဇာတ္ညႊန္းတခ်က္သြားျကည္႕ရမယ္...
Lay က China သြားရမယ္..Chanyeol ကလဲ China က မင္းသမီးတေယာက္နဲ႔ Mini drama တခုရိုက္ဖို႔ရွိတဲ႔အတြက္ Beijing ကို သြားရမယ္...
က်န္တဲ႔သူေဒကေတာ့ ေနာက္လာမယ့္ပြဲေဒအတြက္ နည္းနည္းအားထပ္စိုက္ေပးျကပါအံုးတဲ႔...
MAMA ပြဲလဲ နီးလားပီဆိုေတာ့ media ေဒေရာ fans ေဒေရာက လႈပ္လႈပ္ရြရြေဒျဖစ္ေတာ့မွာမို႔ အထူးသျဖင့္ Gp သတင္းအရႈပ္အရွင္းမထြက္ေအာင္ ဂရုတစိုက္သတိထားေနေပးျကပါတဲ႔...အာ့ပါ ေျပာခိုင္းလိုက္တယ္..ကဲပါ..အခု ငါကားပါကင္က ကားအရင္သြားထုတ္လိုက္မယ္...
ေနာက္ ၁၀ မိနစ္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ေနမွ မင္းတို႔ Agency ထဲက ထြက္လာခဲ႔လိုက္....

Chen @ Nae..Manager hyung...

Manager Hyung လဲ သူေျပာခ်င္တာေျပာပီး ထထြက္သြားေလသည္...ထိုသို႔ထြက္သြားမွ Kai တေယာက္ Suho လက္ထဲမွ Notepad ကို ဆြဲယူျကည္႕လိုက္ပီး စားပြဲေပၚသို႔ ပစ္တင္လိုက္ကာ...

Kai @ Huuuu...နားရက္ေလးတရက္ေတာင္ မေပးျကဘူး...ဒင္း ငုတ္တုပ္ထိုင္ပီး အားယားေနတိုင္း...

Chen @ Jong In စိတ္ေလ်ာ့ စိတ္ေလ်ာ့...

Suho @ Idol ဆိုတာ ဆက္ကပ္အဖြဲ႕ထဲက Crown နဲ႔ အတူတူပဲ..နာမည္ကသာ လူထင္ျကီးစရာ အားက်စရာေကာင္းေနေပမယ့္ တကယ့္လက္ေတြ႕မွာ ငါတို႔ဘဝကို ငါတို႔မပိုင္ဘူးေလ...ဇာတ္ဆရာအလိုက်လိုက္ကေပးရမွာ ငါတို႔ဘဝပဲ..ေဇာတကတက္ပိုင္ခြင့္မွ မရွိတာကြာ...

Baekhyun @ Majayo!!!ဒါနဲ႔ Chanyeol..မင္းအာ့တရုတ္ကားကို တကယ္ရိုက္မို႔လား???ငါကေတာ့ ျငင္းလိုက္တာ ပိုေကာင္းလိမ့္မယ္လို႔ ထင္တာပဲ...

Sehun @ Maja!!!Hyung ေျပာတာ မွန္တယ္...မရိုက္ခင္ကတည္းက fans ေဒ ဒီေလာက္ ဝုန္းေနျကတာ..Hyung သာ အာ့ကားကို တကယ္ရိုက္ပီဆို ရိုက္ေနတဲ႔အခ်ိန္အတြင္း ဘာေဒျဖစ္လာမယ္ဆိုတာ ဘယ္သူမွ ျကိဳတြက္ထားလို႔ ရတာမဟုတ္ဘူး...ပီးေတာ့ ကားနာမည္က fans ေဒေျပာလဲ ေျပာခ်င္စရာပဲေလ..I married with anti-fan ဆိုေတာ့...ပီးေတာ့ တကားလံုးက + fic ကို ျပန္ရိုက္မလားေတာင္ ထင္ရ..ရ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Who are you???Where stories live. Discover now