PART 6

92 10 8
                                    

Isha shtrir...po mendoja...per Luke...per ate krijes te bukur qe i lumt Lizit qe e ka ber. Kaluan disa dite. Cdo mengjes zgjohesha dhe i thosha vetes: eshte thjesht nje tjeter dite, njezet e kater ore te tjera qe duhen kaluar. Nuk me shtyhej me asgje. Cdo gje me dukej e merzitshme dhe kete gje e kishin ven re dhe Kela me Enxhin. Dhe ato kishin dicka qe nk shkonte dhe kete gje e kuptova kur ato me than nje dite se do te largoheshin nga shtepia qe rrinim bashk...kishin vendosur qe te iknin. Une nuk eshte se bera ndonje reagim fundja c'mund te humbja me shume tani? Ne momentet qe mua me nevojiteshin ato...pikerisht ne keto momente ato me kthyen kurrizin...nuk e di pse por e urreja Luke plus qe ai ishte larguar nga shkolla dhe nga jeta ime. Ne fakt midis nesh kishte lindur dicka ose ashtu mu duk mua. Isha shume keq. Shkova ne banje, u ula dhe mora briskun. Po mendoja se c'mund te humbja me shume? Arsyeto sara i thash vetes. Vura briskun te pjesa e perparme te kycit te dores.
-1 2 3 - thash me ze - 1...2...
*Tak* *tak* *tak*
Ndalova dhe digjova deren..dikush kishte trokitur. Fshiva syt nga lotet u cova dhe hapa deren duke marr pamjen e nje njeriu te lumtur pa probleme ne jeten e tij.
Perpara doli nje djal pak me i gjat se une me flok pak te gjate me baluke te perkulur. I kishte ngjyre te verdh me kaf. Syt i kishte jeshil. Filloi duke me tundur doren para fytyres sepse une isha hutuar pas tij. Ne fakt po shifja se si ishte veshur. Kishte stil. Ngrita syt lart dhe pash qe ai po qeshte. Kishte nje te qeshur te lezetshme.
- Ckemi...hehe..jam komshiu i ri qe sapo jam zhvendosur ne kete lagjen. Thash se te gjithe do te ishin te vjeter.Gabohesha. Sepse ja ku je ti...dmth nje e re..e moshes sime...hmmm me fal se u bera lemsh..kam emocione dhe nuk jam fare i mir ne prezantime.-tha me nje frym. Une buzeqesha pak.
- Te kuptoj..edhe une sjam e mir me miqesite e reja. Me qe ra fjala emir im eshte Sara dhe jam 17.-thash une
- Te pakten paskemi nje te perbashket...hehe. Une jam Mirko dhe jam 19. -tha me syt e ngulur te une. Qenka 2 vjet me i madh -thash nder dhemb
- Hmmm me fal? -tha
- Jo jo nuk thash gje thjesht ato fjalite e teperta nga ana ime -thashe e vene ne siklet.-Do hysh?
- Sigurisht.-tha Mirko
- Me fal per rremujen por dy shoqet e mija te ngushta..hm hm...doja te thoja dy ish shoqet e mia te ngushta me lan vetem per tu larguar bashk dhe per te jetuar ne nje vend tjeter bashk...-thash disi e nevrikosur
Karet-shtova me ze te ulet
- Oh...e shoh..me vjen keq..? Dhe une digjoj shum mir kur vjen puna te sharjet me ze te ulet. Por mos u mrz se ato nuk e din se c'kan humbur. Dua te them se...hmmm..besoj se je nje njeri me vler edhe pse nuk te njoh shume mir-tha.
Une buzeqesha dhe u shtriva ne krevat. Nuk mund te permbahesha dot dhe fillova duke qar...ashtu sic isha shtrir dhe lotet qe binin anash syrit. Ai me pa dhe u afrua...
-Te lutem mos- tha dhe dhimbja per mua i dukej ne fytyr.
Me coi dhe me perqafoi. Une shpertheva me keq. Sa me nevojitej nje perqafim i till. Nje perqafim qe teegonte se nuk do te largohej kurr nga ty. E shtrengova edhe me fort. Ndalova per nje moment dhe fillova te mendoja. Por un se njoh kete tipin. Cfare dreqin po bej? E shtyva dhe thash:
-Me fal por duhet te largohesh!
Me pa ne sy dhe perseriti me ze te ulet:
- Me fal por duhet te largohesh...pfff si te duash.
U cua dhe u largua. U ndjeva si nje njeri mes nje oqeani te pafund. Po me mereshin mend. U cova dhe u ndjeva keq qe e kisha larguar ne ate menyr ate. U nisa drejt deres ne hapa te shkujdesur. Ose dera po levizte lart e poshte ose syt e mij po benin numra me mua. Hodha kemben per nje hap perpara kur pa pritur shkela nje lego(per ata qe se din legot jane ato lodrat formuese) . Me dhembi aq shume..kush mutin e le nje lego ne mes te rruges. Nejse u shtiva prap per tu qetsuar. U shtriva dhe mbylla syt. Nuk me zinte gjumi. U cova dhe pash deren perseri. Te pakten nuk levizte me. Hapa surtarin per rastet super urgjente dhe prej aty nxorra nje pako malboro. Mora nje dhe e ndeza. Mora frym thelle dhe kur cfryva nxorra tym. Nuk esht se un pija..ishin vetem raste shume te vecanta kur isha e stresuar. Mora celularin dhe hapa wifin. Me erdhen 2 mesazhe ne whatsapp dhe 1 friend riquest ne facebook. Hapa njeher fb. Kisha nje ftes nga Mirko. E pranova. E mbylla fb dhe hapa w.a. Kisha 1 mesazh nga Enxhi dhe tjetri ishte nga Kela. Hapa njeher te Enxhit. Ajo shkruante: Sar shiko..e di qe u tregova budalle qe te lash ashtu dhe u largova. Por nk mund ta lija vetem Kelen. Mos u mrz. Te dua shum.
Po pra po vtm fjal jane. Pse duhet t ikje me Kelen ateher? Po ja le seen.
Hapa te Keles. Shkrujej: Saruuu mfal qe te lam vetem por ti duhet ta kuptosh qe Enxhi esht..dua te them e kam si moter dhe prandaj u largova.
I shkruajata: Motra e satem. Kshu mthe dhe mua...pse nuk u largove me mua ateher kur me kinsideroje si motren tende?
Me kishin hypur nervat. Mbylla celin dhe pash qe cigarja kishte mbaruar. E hodha ne anen tjeter te dhomes. Futa koken poshte jastekut dhe me ne fund me zuri gjumi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YouWhere stories live. Discover now